Fantastisk!

Lucia var kjempehyggelig og tok godt i mot oss. Flott opplevelse å spille hos dere! Terningkast... les mer

Anmeldt 4 dager siden
AnneI21
Oslo, Norge
Jobb party

Vi hadde det helt sykt bra VR runde med laster tag og opplevelser i verdensrommet🤩 Fikk sykt bra... les mer

Anmeldt 1 uke siden
henrikruudl

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
26 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
66 anmeldelser
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

En kjempe gøy opplevelse som vi sterkt anbefaler videre. Vi ble tatt veldig godt i mot av gamemaster Kristian Så vi koste oss masse og kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, Ida K
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei Ida,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss :) Hjertelig velkommen tilbake, vi gleder oss til å ta dere imot! :D

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Dette var en skikkelig gøy aktivitet, og veldig bra for samarbeidet! Kristian ledet oss gjennom Arrow-spillet og la til rette for at vi kunne ha det moro i VR-verden. Vi kommer tilbake!

Takk, Victoria_farfan
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Var innom i dag for å spille Space Mission. Var vår første VR opplevelse og vi kan virkelig anbefale dette! Vi ble godt tatt i mot av verten vår Malin, som sørget for at vi fikk en super og behagelig opplevelse.

Anbefales!

Takk, 812mariamt

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Var innom i dag og prøvde ut spillet Huxley Adventure. Mitt første møte med VR-games. Veldig morsomt spill, som var akkurat passelig i vanskelighetsgrad for meg som ikke har prøvd ut VR tidligere. Må også gi skryt til de to positive ansatte Ylva og Malin som med innlevelse guidet oss trygt gjennom både introduksjonen og selve spillet Kommer garantert tilbake!

Takk, hildethereseb
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Hilde Therese,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse med Huxley Adventure :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Space mission completed sammen med mine døttre. Utrolig morsomt og underholdende.
Takk til topp support Synnøve.
Vi kommer gjerne igjen

Takk, Bjørn Georg G
VR_Games_Zone_Oslo, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Hei Bjørn Georg,
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse i Space Mission :) Hjertelig velkommen tilbake! :D