Jobb party

Vi hadde det helt sykt bra VR runde med laster tag og opplevelser i verdensrommet🤩 Fikk sykt bra... les mer

Anmeldt 1 uke siden
henrikruudl
Fantastisk

Snorre og Marius var eksepsjonelle! Kjempe gøy og mye mer interssant og morsomt enn jeg trodde... les mer

Anmeldt 2 uker siden
ninanA3813UA

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
26 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 20. september 2021

Utrolig gøy. Tiden flyr virkelig når du har det gøy. Kjempeflott service fra Ylva. Takker for en kul opplevelse

Takk, Johnnyw12341234
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Hei, Johnny!
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er kjempeglade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss :) Hjertelig velkommen tilbake, vi gleder oss til å ta dere imot! :D

Anmeldt 10. september 2021

Ble tatt godt imot av vår supertrivelige vert Ylva, hun forklarte lettfattelig og utfyllende hva som ventet oss. Hadde aldri prøvd dette før, ble anbefalt "arrow" og tiden fløy! Kjempegøy, vi kommer tilbake!

Takk, Izanils
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Anmeldt 7. september 2021

Jeg spilte Space Mission med venninnene mine, og det var utrolig gøy! Jeg har lite erfaring med VR selv, men utstyret var proft, gamemasteren var dyktig og lokalene var superfreshe Det var akkurat som et Escape Room, men i VR. Anbefaler alle å prøve dette, det var en herlig og annerledes opplevelse.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, lealoken
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

En kjempe gøy opplevelse som vi sterkt anbefaler videre. Vi ble tatt veldig godt i mot av gamemaster Kristian Så vi koste oss masse og kommer gjerne tilbake

Takk, Ida K

Hei Ida,

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Dette var en skikkelig gøy aktivitet, og veldig bra for samarbeidet! Kristian ledet oss gjennom Arrow-spillet og la til rette for at vi kunne ha det moro i VR-verden. Vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Victoria_farfan
VR Games Z, Assistant manager på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021