Morsom bursdagsopplevelse!

Veldig morsom opplevelse! Fikk i bursdagsgave og det var midt i blinken. Morten som var vår... les mer

Anmeldt 2. august 2023
Christian A
Great experience.

Hadde en flott opplevelse og Morten som veileder. Super familieopplevelse som trygt kan... les mer

Anmeldt 17. juli 2023
Kenneth J

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2022 via mobile enheter

Veldig søt og flink hun som jobbet der (Louise). Flink til å fikse utstyret når ting gikk skeis. 10/10

Dato for opplevelse: juni 2022
Takk, 256annikenm
TEAM_VR_GAMES_ZONE, Leder  på VR Games Zone, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2022

Tusen hjertelig takk for den herlige tilbakemeldingen 🤩 Vi er så glade for at dere var så fornøyd med spillopplevelsen!

Anmeldt 25. juli 2022 via mobile enheter

Bra opplevelse! Bra service! Kristian var flink gamemaster. Bra utstyr og kule baner! Veldig fornøyd og kommer helt sikkert tilbake

Takk, Larssundby

Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Veldig gøy!! :) <3 Ylva var min gamemaster og ho va kul og snill og fin <3 Vi vant spillet og redda verden takket vere Ylva(og Mathias)! Det va kult

Takk, kristinaballerina123

Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Anbefales!
Vi dro to voksne og guttungen på 7 år.
Morsom opplevelse for alle 3.
Blir garantert flere besøk!

Fantastisk service fra vår game-master Kristian!

Takk, 584theal

Oss i VR Games Zone

Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk!👌👌👌 En noe så sjelden opplevelse av noe er like morsomt for både for min sønn på 11 år og meg selv (litt eldre…). Vår game host Ylva gjorde en strålende jobb. Vi kommer tilbake, mvh. James & Theodor

Takk, James A