“God og grønn lunsj”
Anmeldelse av Pascal

Pascal
Anmeldt 30. januar 2019

Hyggelig og vennlig service og varm atmosfære. Lunsjen vi spiste var delikat og servert med mye frisk salat

Dato for besøk: januar 2019
Takk, HAHEK

Anmeldt 6. januar 2019

Dagens fisk og kjøtt og husets vin burde være planke. Ikke denne dagen. To veldig uerfarne unge servitører surret rundt hverandre og ante ikke om de skulle ekspedere i disken eller betjene bord. Vinen var som tidlig på 80-tallet da mine foreldre satte rødvin ved peisen for å få den "god og temperert". Eh, det er vi vel ferdig med, vel? Husets rødvin var også som smakløs saft og usedvanlig lite god, også om den hadde hatt normal/riktig temperatur. Dagens fisk var i seg selv ganske god, men ratatuillen hadde absolutt ingenting med ratatuille å gjøre. Vi orket ikke kaker engang etter den opplevelsen der. Dere har mange konkurrenter i området, Pascal - skjerpings!

Takk, Ellen D
Anmeldt 18. november 2018

Vil først nevne servitørane - som var vennlege, oppmerksomme og effekive - brød, smør og vatn kom raskt på bordet. Fiskesuppa er nydeleg - det einaste minuset denne kvelden var at Fenouil-kaka (mørk sjokolademousse 72% Grand Cru Venezuela Valrhona med fennikel-sjokoladefondant) ikkje stod på menyen lenger (og den står ennå på menyen på nettsida). Men Feuilletine (lys sjokolademousse 34% Grand Cru Madagaskar Valrhona med krispi hasselnøttnougat, mandelbunn) var absolutt ein verdig erstatning.

Takk, 593ragnhildn
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Kakene falt ikke helt i smak hos meg, men isen derimot var nydelig!
Ostekaka var god, men skulle ønske den var paret med noe annet enn appelsinmarmelade.
Moussene hadde et snev av alkoholsmak som jeg personlig ikke er så glad i.
Den hjemmelagede isen var kjempegod og hadde en karamellsaus som smakte himmelsk!

Takk, ellivink
Anmeldt 10. juli 2018

Det var ledig runde småbord ute, og vi var tre presoner. Kort ventetid for bestilling, fin lunsjmeny. To valgte fiskesuppe og en tok hamburger. Rask nok servering, det er hyggelig å se på folk i Ullevåsvveien og parken. Hamburgeren var stor og god, noen stekte småpoteter ble lggende igjen. Vi som fikk fiskesuppe spiste hver dråpe. Den var med laks, torsk og "argentinske reker". Tre gode rundstykker til sammen. Til drikke hadde vi vann, servert i glass med isbiter og en av oss tok et glass Alsac-risling, god og ikke dyr.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hri n

Reisende som så på Pascal, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Pascal? Del dine erfaringer!