“MMMM!”
Anmeldelse av Prinsdal Sushi Wok

Prinsdal Sushi Wok
Beskrivelse: Se vår store sushi-meny og våre herlige varmretter.
Beskrivelse: Se vår store sushi-meny og våre herlige varmretter.
Anmeldt 16. januar 2019

Kjempegode sushi, jeg visste ikke at det var sushi-kjøkken her så det var helt tilfeldig at jeg var innom da jeg var å handlet på KIWI. Tok med meg et brett sushi hjem, ferskt og nylaget og kjempegodt!!!

Takk, Trollmor

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Har bestilt herfra mange mange ganger og synes at de lager veldig god sushi. Varm rettene er også ganske god. Brukes det frossen grønnsaker eller ferske i varm maten ?

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Ronny K
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Ender alltid opp med å bestille herifra da det er billig og god sushi. Snille og hyggelige ansatte som gir god service. Variert meny, med noe til enhver smak. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SanAliEn
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Liker både Maki og kinamat rettene. Jeg er svak for Spicy Tuna maki. Ok priser, rask tilbereding og god mat.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 328larse
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Rask betjening , hyggelige ansatte , bra utvalg, god mat og fin pris. Min faste sushi take away. Tempura maki med avokado er digg. Liker også at de har hel friterte makiruller. Anbefales :-)

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ma10nk

Reisende som så på Prinsdal Sushi Wok, så også på

Har du vært i Prinsdal Sushi Wok? Del dine erfaringer!