“Perefekt for møter”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Glimrende sted for å kjøre lunchmøter.bra service,god mat,rask servering og komfortabelt. En sikker vinner.

1  Takk, 362hugop

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Vi ville ha et lite måltid før en konsert og valgte Sjakk Matt. Med hell! God mat med delikat servering. Rask og god servic. Anbefales!

Takk, KaOdBe
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Etter kino, litt lett middag. 2xCesar salat, cola light og to glass rødvin til meg. Salaten var meget god, godt med kylling og bacon, lite og smakfull dressing. En av de bedre Cesar Salads. Kan absolutt anbefales.

1  Takk, janeng
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Oppmerksomt personale, rask service, grei mat og god øl. Vi spiste hamburger, lasagne og pai. Alle rettene så innbydende ut og smakte bra. Et hyggelig sted å stikke innom.

Dato for besøk: august 2018
Takk, JuniNorge
Anmeldt 9. juli 2018

Her får du helt grei mat til øllen, det er ikke noen ekstraordinære smaksopplevelser, men stedet er hyggelig nok til å sitte og skravle med venner.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Katarina S

Reisende som så på Cafe Sjakk Matt, så også på

Har du vært i Cafe Sjakk Matt? Del dine erfaringer!