“Rask og hyggelig servering av utsøkt god mat”
Anmeldelse av Cafe Sjakk Matt

Cafe Sjakk Matt
Vurdert som nr. 1 165 av 1 570 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. januar 2019

Et sjakk-inspirert sted som vi ikke har besøkt før. Vi skulle ta et raskt måltid før vi skulle på musikal. Jeg har aldri før hatt en så god opplevelse når vi kom inn. God plass og behagelig sofagruppe. Hyggelig betjening kom til bordet med meny og tok bestilling på drikke. Drikke kom raskt på bordet og vi bestilte maten og det var 'Karlsen's biff' på meg og fruen tok en 'Agdestein's kyllingbryst'. Aldri har vi opplevd så rask levering av maten noen gang. Og det som best er at maten var helt utsøkt god, hver bit var en fornøyelse. Vi kommer tilbake. Utsøkt Irish Coffee var det også, ble to på meg. Alt avsluttet med en pris vi betalte med glede, det var ikke dyrt!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, TomE122

Anmeldt 21. januar 2019

Fin restaurant med sjakk som tema. De gjør en vri ved å ha et sjakkrelatert navn på de ulike rettene (hvorav den største retten selvfølgelig er Carlsens biff), noe noen vil synes er artig, mens andre vil synes det er dumt. Servicen er imidlertid bra og maten god.

Takk, BGK190479
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Sjakk Matt har vært her i mange år og holder koken. Hverken bra eller dårlig etter min mening. En helt ok cafe enten det er snakk om lunsj eller en øl/vin etter jobb.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Glimrende sted for å kjøre lunchmøter.bra service,god mat,rask servering og komfortabelt. En sikker vinner.

1  Takk, 362hugop
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Vi ville ha et lite måltid før en konsert og valgte Sjakk Matt. Med hell! God mat med delikat servering. Rask og god servic. Anbefales!

Takk, KaOdBe

Reisende som så på Cafe Sjakk Matt, så også på

Har du vært i Cafe Sjakk Matt? Del dine erfaringer!