“En skremmende opplevelse. Styr unna!”
Anmeldelse av Gamle Raadhus Restaurant

Gamle Raadhus Restaurant
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. desember 2018

Vi var tretten kolleger som for fjortende år på rad hadde lutefisksamling på Gamle Raadhus fredag 23. november.Maten var ypperlig, servitørene løp som piska skinn, men var klart for få. Derfor ble serveringen noe sendrektig, og med et par små glipp.. Men når servitørene er blide og tydelig gjør sitt beste, er det ingen som klager.

Avslutningen var derimot skremmende. Restaurantsjefen ankom og skjelte oss ut etter noter for å forsinke neste bordsetning. "Pell dere ut!" var ett mange utsagn.. Alle i selskapet var på plass utenfor i den lange køen fem minutter før bordet var reservert, og en misforståelse angående regningen ble raskt oppklart. Deretter fikk vi altså bakoversveis,og flere ble skremt av utskjellingen.som foregikk med høy og rasende stemme.

Ingen i vårt selskap, der alle var pensjonister, den eldste nitti år, har noensinne opplevd maken til oppførsel fra en ansvarlig restaurantansatt. Det blir altså ikke femtende gang neste år. Vi finner et annet sted. Kan også nevne at epost med en utførlig klage ble sendt restauranten umiddelbart, men uten at de har giddet å svare.

Hilsen Trond

4  Takk, OSLO0971

Anmeldt 19. november 2018

Gamle Raadhus klarer å opprettholde en bra service selv om stedet som vanlig er helt fullt med julemiddags gjester.
Pinnekjøttet var bra og kommer to ganger ,men noen savnet juletallerken på menyen.
Kelnerne snakket kun engelsk ,men dette er mer regel enn unntak i Oslo for tiden.

1  Takk, akristof85
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Jeg har vært på mange julebord opp gjennom årene, hvor Gamle Raadhus jevnt over har vært det beste lutefiskstedet i Oslo.
Ikveld var intet unntak. Vi var åtte til bords. Ingen hadde noe å klage over. Fisken løsnet i flak og var perfekt, både i første og andre omgang. For alle. Lutefisksesongen i Oslo er tidvis blitt fabrikk mange steder, hvor alt går litt for fort. Betjeningen i kveld greide å balansere det.

Takk, Bjornhaugan
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Appetittvekker på huset, kunnskapsrik og oppmetksom kelner, utsøkt mat med norske råvarer delikat presentert. Hvorfor hadde vi ikke vært het før, og hvorfor så tomt i lokalet? Vi opplevde å få valuta for pengene og gode smakfulle opplevelser med gode overradkelser i alle rettene.

Start lørdagen med lørdagsopera i Musikk og scenehuset i etagen over og lag en fantastisk helaften?! Ikke hver lørdag, men mange muligheter.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Konferansedeltager52
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Litt usikker på om jeg skal skrive om dette steder. Er i Oslo hver uke og har vært innom her de 4 siste ukene fantastisk mat og er kjempefin bakhage hvor jeg har spist. Hyggelige kelnere og jeg kommer hit igjen

Dato for besøk: mai 2018
Takk, knutmorland

Reisende som så på Gamle Raadhus Restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Raadhus Restaurant? Del dine erfaringer!