“De gamle er best”

God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

JuleMiddag med voksene barn er en tradisjon. Lutefisken på gamle rådhus likeså, herlig, herlig. Tilbehøret i øverste klasse og fisken helt perfekt. Gode alternativer uten gluten. Creme brulette var helt nydelig.
Det trekker ned litt at det var tomt for juleøl. Fullt hus og stor stemning i julebordssesongen så klart. Husk bordbestilling.

Takk, Anne Marit R

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Som tradisjon samles vi noen venner på gamle rådhus helgen før jul. Utvilsomt byens beste sted å spise lutefisk. Årets utgave var blandt de aller beste opplevelsene. Nydelige fiskestykker og deilig tilbehør. To runder gikk unna og noen valgte å kjøre pinnekjøtt til runde to. Creme brulee til dessert selvsagt. Hyggelig og hjelpsom betjening gjør dette til en flott middag. Neste års middag er allerede booket inn.

Takk, 684erlendk
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Juleavslutning med regionsutvalget i Lederne. Vi fikk et bord i rom som antageligvis kun brukes i julerushet. Så atmosfæren var ikke den beste. Men med hyggelig folk rundt seg, så er mye gjort.
Jeg bestilte lutefisk med diverse tilbehør.
Maten var veldig god. Det er streng tatt det viktigste.

Takk, hildeskovli
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Det er fjerde året vi besøker Oslo Gamle Raadhus restaurant for å spise lutefisk før jul. Og det blir den siste. I år kom vi litt etter bordsettingstiden til låst dør. Lokalene var kalde, tallerkenen lunkne. Dette gjorde at maten fort ble kald og der trekker oss ned til to stjerner på anmeldelsen. Stemningen blir ganske annerledes når du fryser. God lutefisk, god service, men allikevel velger vi et annet sted neste år.

3  Takk, Solhav
Anmeldt 14. desember 2018

Et sted med sjel og god atmosfære som har nydelig mat og drikkevarer i alle kategorier. Servicen er på topp selv om det er fullt med gjester. Prisene er i det øvre sjiktet, men det er et sted hvor man skal kose seg og nyte kvelden.

Takk, GeirAK

Reisende som så på Gamle Raadhus Restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Raadhus Restaurant? Del dine erfaringer!