“Lutefisk”
Anmeldelse av Engebret Café

Engebret Café
Kjøkken: Delikatesseforretning, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vi ønsker velkommen til et hyggelig måltid i sjarmerende lokaler som oser av tradisjon og historie. 1800-tallets frodige teaterliv på Bankplassen skapte behov for en trivelig kafé for skuespillere og andre. Engebret ble en viktig møteplass for skuespillere, politikere og kunstnere, noe som den også er i dag. Både Ibsen, Grieg, Bjørnstjerne Bjørnson, Hamsun, Edvard Munch og mange fler hadde sine faste bord hos oss. 157 år etter er Engebret Cafés popularitet like stor.
Anmeldt 12. desember 2018

Gledet meg til lutefisk på Engebret, ble imidlertid veldig skuffet over dårlige lutefiskstykker og lite spennende tilbehør, det hjelper heller ikke heller at alt var lunkent.
Super service trekker opp!

Takk, Sissel E

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Det begynte som en juleavslutning for avdelingen på jobben og nå er det videreført som en årlig vennesamling.
Alt er godt og vi kommer til å fortsette med dette så lenge det er mulig. Det er nesten så maten er «underordnet», men den var god i år også.
Synd vi måtte sitte oppe i år, det er mye koseligere nede og vi har derfor forbeholdt at vi vil ha bord nede neste år.
Vi kommer!

Tradisjon, lutefisk, gode venner, hyggelig betjening og flott sted gjør at vi kommer igjen, år etter år.

Takk, Eddie_S57
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Cafe Engebret er et hyggelig spisested som har en lang og interessant historie og en lun atmosfære. Fullt hus som vanlig og godt utvalg av retter so passer til sesongen. Julemat i fokus for de fleste, nok mat blir servert. De som ønsker påfyll av lutefisk får det de ønsker! Tilbehør av alle slag,- og tilstrekkelig. Godt utvalg av passende drikkevarer for alle retter!
Hyggelig, smilende betjening som følger opp underveis og tilfredsstiller alle behov.

Takk, Tore A
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Julebord med foreninga på Engebret 3. året på rad. Denne gang var vi 43 til bords. Stedet er jo utrolig trivelig, maten meget god (ingen negative tilbakemeldinger), og betjeningen er bare rett og slett fantastiske. Vi er godt fornøyd og kommer tilbake med glede.

2  Takk, 324perm
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Svært god lutefisk fra Værøy servert i flotte omgivelser på ærverdige Engebret. Meget god service, - profesjonell, rask og hyggelig betjening.

3  Takk, Ole-Asbjørn F

Reisende som så på Engebret Café, så også på

Har du vært i Engebret Café? Del dine erfaringer!