“Dette er restauranten du feirer spesielle anledninger. Alt topp.”
Anmeldelse av Feinschmecker

Feinschmecker
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Spisestedet Feinschmecker har i mange år vært en av Oslos beste restauranter, og har 1 stjerne i den prestisjetunge Michelinguiden. I koselige, intime lokaler på Frogner får du servert mat av ypperste klasse og vinlisten er imponerende. I tillegg til à la carte-menyen, komponeres det hver dag en 5-retters meny av dagens/sesongens råvarer. Nye gjester overraskes av åpenheten som møter dem. Restauranten har en lav terskel det er lett å komme innenfor dørene. Folk i strøket skal kunne komme innom for et glass vin. Chambre séparée til 20 personer. Sommerstengt primo juli - primo august.
Anmeldt 22. juni 2016

Vi har spist middag flere ganger, aldri blitt skuffet. Tvert i mot, de serverer stadig overraskelser som gjør godt for gane og sjel. Trivelig miljø, fantastisk service og god plass. Enig med Michelin Guide, dette er bra.

Takk, Gunnar N

Anmeldt 4. juni 2016

Fantastisk mat, herlig vertskap.....blir ikke bedre.
Hit kommer vi gjerne tilbake.
Passer for alle, her går ingen skuffet hjem,......

Takk, Eva V
Anmeldt 9. mai 2016

Har benyttet restauranten igjennom mange år og de leverer varen du forventer et slikt sted skal gjøre.
Det er hyggelig betjening, maten er svært god og velsmakende og ikke minst når man tar den brede menyen.

Takk, oaann
Anmeldt 12. mars 2016

Booket bord bare 1 time før ankomst men fikk et tomannsbord og hyggelig velkomst. Bestemte oss raskt for en Guy Charlemagne som aperitif, nydelig og fruktig. Valget ble en Chef's meny + skalldyrsuppe og dette ble et fantastisk reise. Kongekrabbe, skalldyrsuppe, skrei, lammefilet, oster og multeparfait. Ledsaget av nydelig Burgund fra Henri Boillot, 1 Cru fra saint aubain og en rød Planeta Segreta fra Scicilia. Super service, nydelig ølbrød ble servert som tiltygg:-) totalt sett en super "Old school" restaurant som bør oppleves.

Takk, TrysilKnutsen
Anmeldt 9. mars 2016 via mobile enheter

Feiret min kone sin bursdag. Hele opplevelsen var upåklagelig. Vi valgte største menyen, fikk god mat og service gjennom hele kvelden. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Atle_Gjo

Reisende som så på Feinschmecker, så også på

Har du vært i Feinschmecker? Del dine erfaringer!