“En vellykket aften!”
Anmeldelse av Feinschmecker

Feinschmecker
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Spisestedet Feinschmecker har i mange år vært en av Oslos beste restauranter, og har 1 stjerne i den prestisjetunge Michelinguiden. I koselige, intime lokaler på Frogner får du servert mat av ypperste klasse og vinlisten er imponerende. I tillegg til à la carte-menyen, komponeres det hver dag en 5-retters meny av dagens/sesongens råvarer. Nye gjester overraskes av åpenheten som møter dem. Restauranten har en lav terskel det er lett å komme innenfor dørene. Folk i strøket skal kunne komme innom for et glass vin. Chambre séparée til 20 personer. Sommerstengt primo juli - primo august.
Anmeldt 12. november 2016

Oslo har mange luksusrestauranter og Feinschmecker er absolutt en av dem. Lokalene er delikate med god plass mellom bordene og god akustikk. Husets «En smak av Feinschmecker« var en fulltreffer og vinen, som en usedvanlig hyggelig og kunnskapsrik servitør fant frem til oss, helt utmerket. Tilbehøret til kaffen var originalt og ble en nydelig avslutning på måltidet. Hit kommer vi igjen!

Takk, Gunnar K

Anmeldt 6. oktober 2016

Spist her noen ganger, som regel med venner, og spesielle anledninger. Flott- og stilig interiør, som gir en avslappet atmosfære- og kos. Stor meny, med mye eksklusiv- og delikat festmat, hvor restaurantens formidler til gjestene at man nå er på et bedre sted hvor kvalitet- og service prioriteres, og kan forlange topp service- og de beste retter, inkl. et ditto eksklusivt drikkekart. Goodwillen- og ryktet til Feinschmecker er av de beste, det er også kokkene- og fagbetjeningen. Anbefales! d:o)

Takk, jans0der
Anmeldt 15. september 2016

Første gang vi var der var når far ble femti, så var vi der når storesøster avsluttet VGS og i år var det mitt tredje besøk når jeg avsluttet VGS, Jeg gledet meg i mange dager og kvelden ble helt perfekt. Fint bord, hyggelige kelnere, mange deilige retter (fikk lov å bytte dessert i menyen med en annen dessert) og passe med vin (vi valgte pr glass - ikke vinpakken). Jeg håper på at det ikke går så lang tid før vi skal dit igjen.

2  Takk, TheaW95
Anmeldt 24. august 2016

Hyggelig mottagelse, alltid oppmerksom kelner, bestilling gikk raskt, og rettene kom i passe tempo. Tid for å nyde, tid for å snakke mellom rettene. Service topp, maten et kapittel for seg. Den var nydelig. Fikk vin som var tilpasset maten og fremhevet smakene. Selv med hvite duker og en kunne oppfatte stedet som stivt var det langt derfra. Hyggelig rolig tone og lokalene pyntet med blomster. Topp mat, topp atmosfære, og svært hyggelig at eieren gikk rundt og snakket med gjestene. En følte at enhver var viktig.

1  Takk, Britdykker
Anmeldt 8. august 2016 via mobile enheter

Vi var her for og feire bryllupsdagen vår. Vi synes maten og servicen var super bra. En av Oslos beste restauranter

1  Takk, Anne S

Reisende som så på Feinschmecker, så også på

Har du vært i Feinschmecker? Del dine erfaringer!