“Utsøkt!!”
Anmeldelse av Feinschmecker

Feinschmecker
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Spisestedet Feinschmecker har i mange år vært en av Oslos beste restauranter, og har 1 stjerne i den prestisjetunge Michelinguiden. I koselige, intime lokaler på Frogner får du servert mat av ypperste klasse og vinlisten er imponerende. I tillegg til à la carte-menyen, komponeres det hver dag en 5-retters meny av dagens/sesongens råvarer. Nye gjester overraskes av åpenheten som møter dem. Restauranten har en lav terskel det er lett å komme innenfor dørene. Folk i strøket skal kunne komme innom for et glass vin. Chambre séparée til 20 personer. Sommerstengt primo juli - primo august.
Anmeldt 13. januar 2017 via mobile enheter

For en fantastisk gastronomisk opplevelse! Alle rettene var utsøkte, alt fra sjøkreps, kyllinglever, villsvin, piggvar og sjokoladekule. Hyggelig å bli tatt imot av sjefen selv. Servicen var upåklagelig. Vi kommer snart tilbake!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 944catharinaj

Anmeldt 3. januar 2017 via mobile enheter

Første møte med Feinschmecker var et trivelig møte. Vennlig og dyktig personale, flinke på vinanbefaling og generelt oppmerksomme. God mat, jeg trekker spesielt frem okseindrefileten med tilhørende saus. Nydelig. Savnet et forrettalternativ som ikke var sjømat. Hele dessertkartet virket fristende, og jeg ble ikke skuffet over sjokolademoussen jeg til slutt endte med. Resten av familien var også meget godt fornøyde!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Katari80s
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

Først og fremst vil jeg gi ros for en godt sammensatt meny, med utmerket vin i forhold til smakene. Spennende og veldig godt. Pen pris så det bør være bra. Rolig atmosfære og hyggelig servitører. Bra!

Dato for besøk: november 2016
Takk, PPersan123
Anmeldt 19. desember 2016 via mobile enheter

En institusjon i Oslos restaurantverden. God gamle Feinschmecker er fortsatt en av byens absolutt beste steder, og leverer hver gang.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Sjefen
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Nydelig mat. Eksklusive råvarer tilberedt til perfeksjon, blant annet norsk hummer, foie gras og den møreste reinsdyrfileten jeg noen gang har smakt. Utrolig bra service. Hyggelige og vennlige servitører. Ikke noe snobberi som man kanskje kunne frykte på et slikt sted. Gode vinanbefalinger uten at du føler deg presset til å gå for de dyrere vinene på vinkartet. Det er selvfølgelig blant de dyreste stedene du kan gå i Oslo, men for de store anledningene er det verdt det.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Thorvalds

Reisende som så på Feinschmecker, så også på

Har du vært i Feinschmecker? Del dine erfaringer!