“Trygg og god gourmetmat ”
Anmeldelse av Feinschmecker

Feinschmecker
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Spisestedet Feinschmecker har i mange år vært en av Oslos beste restauranter, og har 1 stjerne i den prestisjetunge Michelinguiden. I koselige, intime lokaler på Frogner får du servert mat av ypperste klasse og vinlisten er imponerende. I tillegg til à la carte-menyen, komponeres det hver dag en 5-retters meny av dagens/sesongens råvarer. Nye gjester overraskes av åpenheten som møter dem. Restauranten har en lav terskel det er lett å komme innenfor dørene. Folk i strøket skal kunne komme innom for et glass vin. Chambre séparée til 20 personer. Sommerstengt primo juli - primo august.
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Ønsker man en tradisjonell gourmet restaurant som ikke byr på store sprell, men hvor man vet at mat, vin og service alltid funker, er dette et godt alternativ. Alltid høy kvalitet, og man vet at det er hvite duker og riktige tilpassede vinglass. Så alt ligger til rette for en hyggelig safe gourmet kveld. For å veie opp mot det tradisjonelle og korrekte, kan man jo neste gang i stedet legge turen til Golden Chimp som er i helt andre enden av skalaen for gourmet restauranter i kjelleren på Tøyen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste signaturmenyen, en smak av Feinscmecker (7 retter) med tilhørende vinpakke. Smaksmessig var dette førsteklasses, men det kan jobbes med fargepaletten. Det var litt fargeløst for øyet, men helt superb for ganen. Vinpakken var en meget god match til hver rett. For alle som er glad i gourmet på toppnivå er et besøk på Feinscmecker et must!

Takk, Aabollia
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Servicen fra personalet, den nydelige maten og den deilige vinen på Feinschmecker gjorde dette til en uforglemmelig aften.

Kan anbefales på det sterkeste

Takk, iFers
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, og hyggelig betjening.., gledet meg til neste gang jeg får muligheten til en slik kulinarisk opplevelse ..

Takk, 141runef
Anmeldt 24. september 2018

Vi ble veldig godt tatt i mot, og vi kunne velge mellom flere bord. Utmerket service gjennom hele kvelden, - svært oppmerksom og veldig flinke til å informere om hva måltidene besto av. Pent interiør. Nydelige presenterte retter som var velsmakende, - spesielt kongekrabben til forrett var en veldig bra. Denne middagen gav absolutt mersmak!

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Feinschmecker, så også på

Har du vært i Feinschmecker? Del dine erfaringer!