“Feinschmecker holder standarden”
Anmeldelse av Feinschmecker

Feinschmecker
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Spisestedet Feinschmecker har i mange år vært en av Oslos beste restauranter, og har 1 stjerne i den prestisjetunge Michelinguiden. I koselige, intime lokaler på Frogner får du servert mat av ypperste klasse og vinlisten er imponerende. I tillegg til à la carte-menyen, komponeres det hver dag en 5-retters meny av dagens/sesongens råvarer. Nye gjester overraskes av åpenheten som møter dem. Restauranten har en lav terskel det er lett å komme innenfor dørene. Folk i strøket skal kunne komme innom for et glass vin. Chambre séparée til 20 personer. Sommerstengt primo juli - primo august.
Anmeldt 10. september 2021

Jeg har vært mange ganger på Feinschmecker og har alltid vært fornøyd. Nå var det et par år siden sist og restauranten har mistet sin Michelin-stjerne. Så jeg var litt spent.

Men Feinschmecker holder fortsatt. Maten var ypperlig, servicen som alltid prima og det ble et meget hyggelig besøk. Det ble et vidunderlig måltid.

Takk, GourmetPAF

Anmeldt 8. juli 2021

Vi skulle feire 50 årsdagen for vår første date og var så heldige å få plass hos Feinschmecker. Vi ble tatt i mot og vartet opp som fyrster og jeg tror bortimot hele personalet var innom bordet vårt for å gratulere . Vi satte sammen vår egen meny og de foreslo vinene - her kan de både mat og vin og ikke minst kombinasjonen. De lekreste retter og vidunderlige viner som vi brukte all den tiden vi ville til å nyte - deilig at man ikke blir kastet ut etter 2 timer som man blir på noen restauranter. Dette er en restaurant med særdeles høyt nivå uten at det blir jålete eller ubehagelig stivt. Dette er stedet å gå på enten du har noe å feire eller du vil stelle pent med deg selv. Her er det hjertevarme kombinert med fagkunnskap - tusen takk for at dere gjorde dagen vår så fin - vi kommer igjen!

1  Takk, Bente52
Anmeldt 2. juli 2020

Topp mat og service hos Fiensmecker Onsdag 1.juli. Herlig mat. 2 deilige forretter med Villlaks fra Nansen og Kveite. Hovedrett en nydelig Lammerygg fra Jæren.. Måltidet ble avsluttet med Sitronterte - Italiensk marengs og lakrisis. Veldig bra og effektiv personale. Jeg kommer igjen ved en senere anleding

1  Takk, Vidar J
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og service!
Var her for å feire mindre foreldres bryllupsdag og fikk servert rett etter rett med utrolige smaker. Anbefaler dette stedet til de som vil gjøre noe ekstra ut av en spesiell anledning. Personalet var også utrolig hyggelige og flinke og la enkelt til rette for at menyen skulle være spiselig selv for de med «spesielle behov».

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, MissvacayMiriam
Anmeldt 26. mai 2020 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted for alle anledninger. Fantastisk mat og en helt ekstraordinær service. Uansett hva man velger er smakene helt unike. Må være den beste restauranten i Oslo.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 19haraldo

Reisende som så på Feinschmecker, så også på

Har du vært i Feinschmecker? Del dine erfaringer!