“Fantastisk”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og stemning.
Hvite duker, hjemmekoselig intimt interiør med åpent innsyn til kjøkken. Hyggelig og dyktige kelnere. Og kokk som kom til bordet og forklarte hvordan han hadde tilberedt fisk.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, B7665LOninas

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Tusen takk for 6 nydelige retter. God drikke. Hyggelig restaurant. Vi kommer tilbake, tusen takk for oss.

Takk, JeanineK_13
Anmeldt 4. oktober 2018

Hyggelige og oppmerksomme servitører. Spennende retter som ga gode smaksopplevelser. Godt utvalg av vin, passet godt med menyen. Prisen står i stil med kvaliteten, akkurat slik det burde være.

Takk, Jcbergum
Anmeldt 2. oktober 2018

Du blir mottatt som en venn av huset, og behandlet som om du var fra Kongehuset! Fra måten du blir tilbudt menyen, med anbefalinger, via det lekre bordet, deilig taffelvann, de hjemmelagde rundstykkene, og gjerne den ekstra velkomsten med bobler, så blir vi overøst med deilige smakfulle gastronomiske overraskelser for ganen. Jeg liker veldig godt forrettene, og ikke minst dessertene, hva med en symfoni som avslutning sammen med deilig ekte kaffe! Anbefales på det varmeste!

Takk, Pjotrek
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi valgte en fire retters middag og fikk gode anbefalinger til vin. All maten vi fikk var veldig god, og spesielt wonton ravioli med scampi! Den kunne jeg gjerne hatt som en egen hovedrett!!! Betjeningen var der alltid når vi trang dem, uten å være påtrengende! Veldig fin opplevelse, både mat og atmosfære var helt fantastisk!!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, EWestby

Reisende som så på hos Thea, så også på

Har du vært i hos Thea? Del dine erfaringer!