“Fantastisk 60-årsfeiring”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. november 2018

Vi kommer alltid tilbake til Hos Thea for å oppleve den deilige maten og den gode atmosfæren! Sviktet så absolutt ikke i dag heller. Den aller beste retten jeg noen gang har fått servert kom på tallerkenen i dag: Liten club sandwich med brioche, vaktelbryst og foie gras❤️ Absolutt å anbefale❣️Hovedretten med Indrefilet av dåhjort med blåbærsaus sto ikke noe tilbake for forretten En herlig kveld med nydelige viner til maten og servitører som gjør sitt ytterste for å gjøre opplevelsen komplett Avsluttet med en oppmerksomhet fra Sergio, fordi det var en feiring av bursdag i hans sfære

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, KristinFR

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Har besøkt de mange ganger. Aldri blitt skuffet. Tok vinpakke denne gangen. Ble positivt overrasket. Var en vin jeg ikke hadde tro på, men sammen med maten var det full match.
Jeg kan garantere at vi kommet igjen.

1  Takk, ViringJohansen
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Alltid likt hos Thea og gjør det fortsatt. Lite og intimt på Skillebekk. Er jo en grunn til at denne lille perlen holder seg populær år etter år tross litt utenfor alminnelig allfarvei. God mat, bra viner og hyggelig service.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

God mat og fin stemning. Ferske råvarer og fin presentasjon av maten. Servicen var upåklagelig og vi kommer gjerne tilbake. Hvis vi skal sette fineren på noe så måtte det bli at det kunne ha vært mer plass mellom bordene ( litt inneklemt).

Takk, annbrann
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og stemning.
Hvite duker, hjemmekoselig intimt interiør med åpent innsyn til kjøkken. Hyggelig og dyktige kelnere. Og kokk som kom til bordet og forklarte hvordan han hadde tilberedt fisk.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, B7665LOninas

Reisende som så på hos Thea, så også på

Har du vært i hos Thea? Del dine erfaringer!