“Familiebegivenhet”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018

Vi hadde noe å feire i vår familie (ikke flere barn!) og valgte hosThea hvor vi ikke hadde vært på ganske lenge. Vi merket varmen i det vi kom inn, vennlig betjening som viste oss til bordet. Vi var 5 mennesker og fikk det runde bordet ved peisen. Det var ikke så mange gjester da vi ankom ved 19:00 tiden, men restaurantes fylltes opp ganske snart. Her kommer da det eneste negative jeg kan komme på om stedet. Lokalet er jo ikke blandt de største og med to ganske store selskaper ble lydnivået svært høyt og gjorde det til tider litt vanskelig for oss å høre hverandre. Dette ble oppveiet av matens høye kvalitet og selvfølgelig også vårt valg fra en innholdsrik vinliste. La meg fremheve forretten, en fantastisk Hummer Bisque som for mitt vedkommende ble efterfulgt av en nydelig og perfekt stekt Brystfilét av Gårdsand. Vi testet også Brassert Torkefilét som fikk høyeste karakter. Prikken over i'en var betjeningen. Det myldret av unge, søte sortkledde piker som så ut til å være overalt hele tiden. Utrolig effektive og vennlige som sørget for at allt var perfekt. Svært hyggelig var det også at Sjefen kom innom og hilste på. Alt i alt en topp aften. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: april 2018
Takk, BVV6540

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Helt super service og kjempegod mat. Betjening og kelnere gir topp service.
Anbefaler 4-retters m vin

Takk, Hans H
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig matretter og god service.
Intimt og koselig sted med kvalitets råvarer . Vinpakken anbefales til måltidet.

Takk, 315emmao
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Tok en fireretters, tre forretter og en hovedrett med vinpakke. Maten var verdt en femmer. Den første retten var en velsmakende bisque med hummer. Søt og velsmakende. Den andre forretten var en god fiskerett, som var riktig tilberedt slik at fisken var fløyelsmyk. Den ble servert på med en god ertepuré. Forrett nummer tre var med geitost, rødbete og manchego. Retten var grei, selv om den ikke helt var en innertier. Hovedretten var rype med en god saus til og grønnsaker. Den ene rypebiten var litt mer stekt enn den andre. Maten var tett opp til en femmer. Vinpakken trakk ned. To av hvitvinene var gode, men rieslingen og rødvinen falt igjennom. Særlig rødvinen var litt kjedelig og komplementerte ikke hovedretten.

1  Takk, P9215YSdanielh
Anmeldt 27. november 2018

Vi kommer alltid tilbake til Hos Thea for å oppleve den deilige maten og den gode atmosfæren! Sviktet så absolutt ikke i dag heller. Den aller beste retten jeg noen gang har fått servert kom på tallerkenen i dag: Liten club sandwich med brioche, vaktelbryst og foie gras❤️ Absolutt å anbefale❣️Hovedretten med Indrefilet av dåhjort med blåbærsaus sto ikke noe tilbake for forretten En herlig kveld med nydelige viner til maten og servitører som gjør sitt ytterste for å gjøre opplevelsen komplett Avsluttet med en oppmerksomhet fra Sergio, fordi det var en feiring av bursdag i hans sfære

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, KristinFR

Reisende som så på hos Thea, så også på

Har du vært i hos Thea? Del dine erfaringer!