“God atmosfære, hyggelig betjening med eieren til stede som skapte stemning.”
Anmeldelse av hos Thea

hos Thea
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Spiste kokkens meny 6 retter med vin pakke som passet perfekt til rettene. Menyen var godt sammensatt og gå oss en smaks opplevelse som blir husket

Takk, Stay61044717347

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig, liten restaurant, personlig atmosfære og veldig nydelig mat. Vi valgte vinpakke til som virkelig var verdt pengene

Takk, N2685MKanital
Anmeldt 8. juli 2021

Stedet kan anbefales. Nydelig mat i en meget hyggelig atmosfære. Både forrett, hovedrett og dessert var satt sammen av utsøkte råvarer i kombinasjon med utmerket service. Kommer nok tilbake ved en senere anledning.

Takk, Knut S
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant, god atmosfære - lite og intimt. Stedet og personale gjør slik at du virkelig føler deg hjemme. Maten var også god, spesielt sandwich med vaktelbryst og lammerygg. Vi hadde kokkens 6-retters meny.

Kelnerne var observante, flinke og behjelpelige. De gjorde sitt ytterste for at vi skulle få en god opplevelse.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, 401ingrids
Anmeldt 25. oktober 2020

Det var bra mat. Herlig mat, hyggelig atmosfaere. Lite ventetid og god service. Dessert var nydelig!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Peggy2386

Reisende som så på hos Thea, så også på

Har du vært i hos Thea? Del dine erfaringer!