“Perfekt …..igjen”

Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk mat
Fantastisk service
Fantastisk vin
Simpelthen en opplevelse å komme hit.
Vi kommer tilbake

Takk, SkierBergen

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære og hyggelig betjening, jeg likte at eieren var en av servitørene. Maten var velsmakende og vinen de anbefalte passet bra. En av de beste restaurantene jeg har spist på. Anbefaler virkelig denne restauranten!!!
(Bildene er av fiskemenyen)

3  Takk, Signe2407
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig atmosfære tross koronatiltak. Nydelig mat og generøse glass. Ekstra pluss for at kokken og eieren er ute i restauranten og serverer og prater med gjestene :)
Menyen ble fint tilpasset til en gravid gjest.

1  Takk, maitufte
Anmeldt 17. juli 2021

Fantastisk hyggelig restaurant, hyggelig betjening med sjefen sjøl som serverer, nydelig mat, helt topp!

Takk, 299hanspetterb
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Spiste kokkens meny 6 retter med vin pakke som passet perfekt til rettene. Menyen var godt sammensatt og gå oss en smaks opplevelse som blir husket

Takk, Stay61044717347

Reisende som så på hos Thea, så også på

Har du vært i hos Thea? Del dine erfaringer!