“Flott opplevelse - igjen”
Anmeldelse av hos Thea

hos Thea
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2021

Hos Thea leverer gang på gang. Vi har vært der en god del ganger og koser oss veldig hver gang. Maten og vinen holder høyt nivå. Lokalet er pent og koselig. Servicen er flott. Vi hadde gleden av å ha Sergio som ansvarlig for vårt bord. Det er en sann glede. Vi gleder oss til neste gang.

Takk, petterl2015

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Her føler du deg hjemme i det du kommer inn døren. Nydelig mat og en servering du sent vil glemme. De ansatte og Sergio passer på deg fra fu kommer inn til du går.
Anbefaler på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Gudmund S
Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk mat
Fantastisk service
Fantastisk vin
Simpelthen en opplevelse å komme hit.
Vi kommer tilbake

Takk, SkierBergen
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære og hyggelig betjening, jeg likte at eieren var en av servitørene. Maten var velsmakende og vinen de anbefalte passet bra. En av de beste restaurantene jeg har spist på. Anbefaler virkelig denne restauranten!!!
(Bildene er av fiskemenyen)

3  Takk, Signe2407
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig atmosfære tross koronatiltak. Nydelig mat og generøse glass. Ekstra pluss for at kokken og eieren er ute i restauranten og serverer og prater med gjestene :)
Menyen ble fint tilpasset til en gravid gjest.

1  Takk, maitufte

Reisende som så på hos Thea, så også på

Har du vært i hos Thea? Del dine erfaringer!