“Nydelig sushi”
Anmeldelse av WU Sushi & Asian Kitchen

WU Sushi & Asian Kitchen
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Koselig lokasjon og nydelig mat. Spiste både sushi og annen asiatisk mat. Vi fikk maten raskt. Hyggelig betjening.

1  Takk, MrSelbekk

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Fantastisk sushi til hyggelige priser. God service og hyggelig betjening. Full pott!

Takk, Hans J L
Anmeldt 29. august 2018

Wu er en hyggelig nabolagsrestaurant med en fin atmosfære og vennlig betjening. Maten her gir også jevnt over et bra inntrykk. Bra sushi og nudler. Men desserten er tydeligvis ikke noe man legger vekt på her. Mellom valgene "dagens kake", som ikke var kake, men sjokolademousse, og "fritert banan", falt valget på den friterte bananen med is, som jo kan være en deilig munnfull. Men dette holdt ikke mål. Tre tørre, små, smakløse banankuler med en liten klatt is for kr 85,- er et ran. Bananen var dessuten full av brune flekker inni. Kommer nok hit igjen for en matbit, men holder meg da til det de behersker.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Thomas H
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Jeg har noen ganger på dette stedet det siste året, og det skuffer aldri.
Herlig mat, helt i toppklasse og veldig koselig stemning.

Jeg går alltid hjem svært fornøyd.

Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: august 2018
Takk, 384ragnhildb
Anmeldt 13. juli 2018

Koselig, intimt, rent, pent, hyggelig sted med en uformell stil. Nyyyydelig mat! Her får man både sushi og varmretter fra det asiatiske kjøkken tilberedt av friske, gode råvarer.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, anne-cathrine b

Reisende som så på WU Sushi & Asian Kitchen, så også på

Har du vært i WU Sushi & Asian Kitchen? Del dine erfaringer!