“Rikelig med pålegg!”

Vurdert som nr. 1 168 av 1 571 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte en tunfiskbaguett til Ok pris. De sparte ikke på pålegget, noe som er et stort pluss! Fin plass å spise lunsj, da det var vanskelig å finne stedet å spise i Oslo før kl 11.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, lisanK1553LO

Anmeldt 12. juli 2018

Dette stedet har de største baguettene med mest innhold til den rimeligste prisen du vil finne noe sted i Oslo. Spiser lunch her hver gang jeg er på jobbreise til byn :-)

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Graaskjegg
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spiste begge club sandwich, som var enorm forøvrig. Dessverre var det i overkant mye brød, sommar ganske vått, og ikke helt smak etter mine preferanser.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, HavardHa
Anmeldt 19. juni 2017 via mobile enheter

Jeg har spist baguetter og sandwicher her flere ganger, og jeg har ikke opplevd noe sted i byen som kan måle seg med det du får her. Store, ferske, hjemmelagde baguetter, sandwicher, rundstykker mm. Dessuten får du mye mat for pengene. Dette stedet er verdt noen kvartalers omvei.

Det er kanskje ikke et koselig sted å sette seg ned med venner for ha felles lunsj. Det er et enkelt lite lokale med noen barkrakker inne og sittebenker utenfor. Men, ta med deg baguetten sammen med en kaffe og sett deg på en benk ved kirkerista eller ved festningen.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, anderse341
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunsj etter rykter om at dette skulle være et godt lunsjsted i Oslo sentrum, men det stemte nok ikke. Vi spiste kylling gyros, men maten smakte svært lite. Dressingen smakte kun rømme, og kyllingen virket ikke krydret. Smakløst og kjedelig.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, MiaOslo

Reisende som så på Prince Lunchbar, så også på

Har du vært i Prince Lunchbar? Del dine erfaringer!