“Oslos beste Indiske”
Anmeldelse av Diamond Indian Cuisine

Diamond Indian Cuisine
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Flere gode Indiske i Oslo men Diamond er min personlige favoritt mtp smak, pris og service. Fantastisk Garlic chicken og Mango Lassi!!!

1  Takk, tosemy

Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi var en jentegjeng som spiste her på ettermiddagen. Maten var helt fantastisk god og det var store porsjoner. Servicen var upåklagelig!

3  Takk, Jeanettlc
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Her er jeg og familien hver søndag- perfekt indisk og fantastisk service. Det hender vi bestiller fra Foodora i løpet av uken, (hvor maten også er super god) men anbefaler å ta turen innom. Så glad for at vi har funnet denne perlen!

1  Takk, Pernille N
Anmeldt 19. mars 2018

Dette er Majorstuens beste indiske restaurant - og sikkert en av Oslos beste. Nydelig mat, fantastisk service (suveren faktisk) og fine lokaler. Vi tok en tre-retters og det var mye mat (!). Umulig å spise opp alt - enda så godt det var :)

1  Takk, Lena P
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Koselige lokaler sentralt på Majorstuen. Vi ventet ca 40 minutter på maten, selv om restauranten kun var halvfull. Maten var ok. Meget hyggelig betjening og pris! Mye for pengene.

Takk, Sina N

Reisende som så på Diamond Indian Cuisine, så også på

Har du vært i Diamond Indian Cuisine? Del dine erfaringer!