“Ok restaurant”
Anmeldelse av Diamond Indian Cuisine

Diamond Indian Cuisine
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig kelner, maten var grei, men ikke mer enn midt på treet ift. andre indiske restauranter. Nivået på renhold var godt på toaletter m.v.

Takk, Kim7000

Anmeldt 11. juli 2021

Bestilte via Foodora, og ble overasket over kvaliteten!

Enkel side å bruke på Foodora og helt vanlig ventetid. Er vegetarianer og Chana Masala er den jeg alltid bestiller. Men som sakt be jeg overasket over hvor god den var :)
100% blir å bestille igjen

Takk, cloudberrycake
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Take away. Nydelig mat og mye for pengene. Rask og god service, maten ferdig/klar for henting som avtalt.
Vi kommer tilbake

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, gustavrogstaf
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk indisk restaurant på Majorstua med kjempehyggelig eier som gir oss følelsen av å være i familie. Tandoori-rettene kan anbefales og de pyntes med både frukt og grønnsaker. Nydelig Nanbrød! Godt utvalg i vegetarretter. Super service og godt ivaretatt hygiene med håndsprit ved inngangen og avstand mellom bordene.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, Reidunsola
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat til greie priser og utmerket service. Veldig hyggelig ansatte.
Trivelig atmosfære. Anbefales!

2  Takk, szandracs

Reisende som så på Diamond Indian Cuisine, så også på

Har du vært i Diamond Indian Cuisine? Del dine erfaringer!