“God burger og veldig hyggelige ansatte!”
Anmeldelse av BURGERHOUSE Aker Brygge - STENGT

BURGERHOUSE Aker Brygge
Anmeldt 20. desember 2018

Jeg og en venn var egentlig på vei til Døgnvill da vi registrerte dette stedet og bestemte oss for å prøve noe nytt. Vi ble møtt av en veldig hyggelig betjening og et lunt og koselig lokale. Burgeren, vi prøvde oss på Juicy Bacon begge to, var saftig og hadde veldig gode smaker. Frisen var ok. Samlet sett var vi veldig fornøyde med besøket og kommer absolutt tilbake!

Takk, 675ceciliea

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

På vei ut med samboer og far for å spise en bedre middag. Det tok 25 minutter før vi fikk bestilt drikke, og 10 nye minutter før drikke ble servert. Det tok totalt 1t 20m før vi hadde fått maten, i en restaurant som var halvfull. Burgerbrødet var kaldt, og osten var ikke smeltet. Elendig og trist opplevelse!

Takk, 364henningh
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Onsdag ettermiddag klokken 15... Masse folk på Aker brygge... Halvfull restaurant her... Likevel en god halvtime før vi fikk bestilt. Etter en ny halvtime gikk vi inn for å etterlyse maten. Der satt hovmesteren sammen med tre av serveringspersonalet rundt et bord og spiste sin egen middag... Beklager at vi forstyrret... Skal ikke gjenta seg. Vi velger nok et annet sted neste gang...et sted hvor også vi som gjester får mat... Fikk en liten prisreduksjon, men opplevelsen vår var ødelagt...

Takk, SveinArne H
Anmeldt 15. juli 2018

Fish & Chips på frossenfisk gjør prisen for høy. Spareribs smaker godt og Classic Burger kan godt glemmes. Skittent bestikk og noe sen service gjør denne restauranten ikke verdt pengene. McDonald og Burger king leverer like god mat til en langt lavere pris.

Takk, Sailing365
Anmeldt 15. juli 2018

Serviceinnstilt betjening som var rask og effektiv. Vi prøvde 2 forskjellige burgere og en "steak og cheese sandwich", og alt smakte veldig godt, - selv om sandwichen var litt grisete å spise. Sweet potato fries var helt ferske! Til dessert så hadde vi 2 forskjellige milkshakes og en bananasplit, og bananaspliten ble servert i en skikkelig banasplitskål og pent presentert, Milkshakene var veldig gode, og til min store glede så fikk jeg en skikkelig milkshake-skje da jeg spurte om å få en skje. Vi spiste ute i det fine været, men jeg la merke til at det var pent interiør da jeg gikk på toalettet som var rent og pent. Dette er et sted hvor vi helt sikkert kommer tilbake!

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på BURGERHOUSE Aker Brygge, så også på