“Familie middag på brygga”
Anmeldelse av BURGERHOUSE Aker Brygge - STENGT

BURGERHOUSE Aker Brygge
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Helt Ok burger.
Litt tørt kjøtt, brød, men ellers helt Ok.
Fries var god.
Om du virkelig drømmer om en god burger så er dette ikke stedet

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, fruhinsch

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste juicy bacon som får 5/5 og onion caramel som også var nydelig, men totalopplevelsen på den var 4/5. Flotte omgivelser. Musikk fra forskjellig kilder dro litt ned. Svært trivelig og flink servitør. Anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, terjehy
Anmeldt 20. desember 2018

Jeg og en venn var egentlig på vei til Døgnvill da vi registrerte dette stedet og bestemte oss for å prøve noe nytt. Vi ble møtt av en veldig hyggelig betjening og et lunt og koselig lokale. Burgeren, vi prøvde oss på Juicy Bacon begge to, var saftig og hadde veldig gode smaker. Frisen var ok. Samlet sett var vi veldig fornøyde med besøket og kommer absolutt tilbake!

Takk, 675ceciliea
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

På vei ut med samboer og far for å spise en bedre middag. Det tok 25 minutter før vi fikk bestilt drikke, og 10 nye minutter før drikke ble servert. Det tok totalt 1t 20m før vi hadde fått maten, i en restaurant som var halvfull. Burgerbrødet var kaldt, og osten var ikke smeltet. Elendig og trist opplevelse!

Takk, 364henningh
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Onsdag ettermiddag klokken 15... Masse folk på Aker brygge... Halvfull restaurant her... Likevel en god halvtime før vi fikk bestilt. Etter en ny halvtime gikk vi inn for å etterlyse maten. Der satt hovmesteren sammen med tre av serveringspersonalet rundt et bord og spiste sin egen middag... Beklager at vi forstyrret... Skal ikke gjenta seg. Vi velger nok et annet sted neste gang...et sted hvor også vi som gjester får mat... Fikk en liten prisreduksjon, men opplevelsen vår var ødelagt...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SveinArne H