“seigt kjøtt. dårlig service”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Big Horn Aker Brygge serverer biffer i alle størrelser og spennende varianter. Alle hovedretter serveres med valgfrie poteter: Pommes frites, bakt potet, pannestekt potet, franske noisetter, hvitløksgratinerte poteter eller ris. Man kan også velge mellom mange typer tilbehør. Big Horn legger vekt på rask servering, rause porsjoner, uformell atmosfære og et hyggelig miljø på sine restauranter. Big Horn på Aker Brygge har totalt 220 sitteplasserer samt en moderne bar. I sommersesongen (mai-oktober) er også den overbyggede terrassen åpen. Her kan man nyte en velsmakende middag og samtidig ha flott utsikt mot strandpromenaden. Big Horn Steak House har også to andre restauranter i Oslo: Big Horn Steak House Majorstua, Bogstadveien 64 Big Horn Steak House Møllergata, Møllergata 10
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

kjøttet ble var seigt og tydelig ikke mørna. da det ble påpekt viste servitøren liten forståelse selv om kjøttet så vidt lot seg skjære. ingen rabatt eller beklagelse

ble dårlig i magen

2  Takk, Øyvind S

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Ikke akkurat Peter Luger i Brooklyn men drøvtyggeren var grei nok til sitt formål den. Vi ble mette og gode. Ære være kua for det.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Big Horn Aker brygge har et upersonlig preg, gjennomsnittlig mat og ganske bra servitører!

Vi ble vist til et bord midt i lokalet, med bord rett til venstre og høyre. På bordet lå en en generell vinanbefaling som skulle passe til alt, men det var heller en skivebom.

Biffen min var ok, men tilbehøret var ikke all verden. Dvaske poteter og soppstuing som ikke burde vært servert.

Halvparten av reisefølget på 4 ble uvele etter besøket. Frister ikke til gjentagelse.

1  Takk, christianvW4325GI
Anmeldt 30. september 2018

Her føler man seg velkommen ! God service og blide og hyggelige kelnere. Maten er , som vanlig hos Big Horns restauranter, aldeles upåklagelig! Spiste entrecote med div tilbehør. Perfekt stekt , ble god og mett. Kommer definitivt tilbake ved en senere anledning!

2  Takk, Froskusn
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

En utrolig hyggelig opplevelse. Vi fikk opplevelsen av å være de eneste som var tilstede. Super hyggelig service, egen kelner som presenterte dagens vin og perfekt stekt mat. Vi ble 1 time lenger og betalte med glede. Gøy at en kjederesturant klarer et slikt nivå. I tillegg er plasseringen med vindu til bryggen en god bonus
Kommer tilbake.

Takk, christiankarsthodne

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!