“Styr unna”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Vurdert som nr. 1 120 av 1 571 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Hos Big Horn Aker Brygge kan du nyte en velsmakende middag med flott utsikt mot bryggepromenaden og Akershus Festning.
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk inn hit i håp om et godt måltid. Det var forsåvidt helt middels, service var dårlig. Ingen opplysning om at springvann kostet penger, å servitøren ryddet av bordet mens vi reiste oss. Servitør ga generellt et dårlig inntrykk. Blir nok aldri å spise der mer.

1  Takk, Kim S

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

kjøttet ble var seigt og tydelig ikke mørna. da det ble påpekt viste servitøren liten forståelse selv om kjøttet så vidt lot seg skjære. ingen rabatt eller beklagelse

ble dårlig i magen

2  Takk, Øyvind S
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Ikke akkurat Peter Luger i Brooklyn men drøvtyggeren var grei nok til sitt formål den. Vi ble mette og gode. Ære være kua for det.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Big Horn Aker brygge har et upersonlig preg, gjennomsnittlig mat og ganske bra servitører!

Vi ble vist til et bord midt i lokalet, med bord rett til venstre og høyre. På bordet lå en en generell vinanbefaling som skulle passe til alt, men det var heller en skivebom.

Biffen min var ok, men tilbehøret var ikke all verden. Dvaske poteter og soppstuing som ikke burde vært servert.

Halvparten av reisefølget på 4 ble uvele etter besøket. Frister ikke til gjentagelse.

1  Takk, christianvW4325GI
Anmeldt 30. september 2018

Her føler man seg velkommen ! God service og blide og hyggelige kelnere. Maten er , som vanlig hos Big Horns restauranter, aldeles upåklagelig! Spiste entrecote med div tilbehør. Perfekt stekt , ble god og mett. Kommer definitivt tilbake ved en senere anledning!

2  Takk, Froskusn

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!