“Seig biff og dårlig service til full pris - styr unna”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Big Horn Aker Brygge serverer biffer i alle størrelser og spennende varianter. Alle hovedretter serveres med valgfrie poteter: Pommes frites, bakt potet, pannestekt potet, franske noisetter, hvitløksgratinerte poteter eller ris. Man kan også velge mellom mange typer tilbehør. Big Horn legger vekt på rask servering, rause porsjoner, uformell atmosfære og et hyggelig miljø på sine restauranter. Big Horn på Aker Brygge har totalt 220 sitteplasserer samt en moderne bar. I sommersesongen (mai-oktober) er også den overbyggede terrassen åpen. Her kan man nyte en velsmakende middag og samtidig ha flott utsikt mot strandpromenaden. Big Horn Steak House har også to andre restauranter i Oslo: Big Horn Steak House Majorstua, Bogstadveien 64 Big Horn Steak House Møllergata, Møllergata 10
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Bestilte biff medium stekt, med bernaisesaus og søtpotet. Fikk maten og biffen var så seig at det knappest gikk an å skjære av en bit. Togg og togg og togg, uten å greie å svelge ned....Rett og slett grusomt...! Sa fra til servitøren som kom og hentet fatet, og sa jeg skulle få ny. Etter en stund kom hun tilbake med et enda verre eksemplar..i tillegg var søtpotet fries’n tydelig varmet på, så den også var seig. Jeg prøvde virkelig å spise litt, men måtte gi opp. Kjøttet gikk ikke an å tygge. Når jeg ba om regningen spurte servitøren om jeg ikke likte kjøttet, og jeg bekreftet med at det var seigt og umulig å tygge. Likevel måtte jeg betale full pris!!! Skygg unna folkens. Her kan du like godt kaste pengene utav vinduet...! Veldig misfornøyd. Ikke rart restauranten nærmest var tom. All ære til de som velger et annet sted.

4  Takk, Mokiiina

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk inn hit i håp om et godt måltid. Det var forsåvidt helt middels, service var dårlig. Ingen opplysning om at springvann kostet penger, å servitøren ryddet av bordet mens vi reiste oss. Servitør ga generellt et dårlig inntrykk. Blir nok aldri å spise der mer.

1  Takk, Kim S
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

kjøttet ble var seigt og tydelig ikke mørna. da det ble påpekt viste servitøren liten forståelse selv om kjøttet så vidt lot seg skjære. ingen rabatt eller beklagelse

ble dårlig i magen

2  Takk, Øyvind S
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Ikke akkurat Peter Luger i Brooklyn men drøvtyggeren var grei nok til sitt formål den. Vi ble mette og gode. Ære være kua for det.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Big Horn Aker brygge har et upersonlig preg, gjennomsnittlig mat og ganske bra servitører!

Vi ble vist til et bord midt i lokalet, med bord rett til venstre og høyre. På bordet lå en en generell vinanbefaling som skulle passe til alt, men det var heller en skivebom.

Biffen min var ok, men tilbehøret var ikke all verden. Dvaske poteter og soppstuing som ikke burde vært servert.

Halvparten av reisefølget på 4 ble uvele etter besøket. Frister ikke til gjentagelse.

1  Takk, christianvW4325GI

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!