“God mat uten alt for lang ventetid”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Big Horn Aker Brygge serverer biffer i alle størrelser og spennende varianter. Alle hovedretter serveres med valgfrie poteter: Pommes frites, bakt potet, pannestekt potet, franske noisetter, hvitløksgratinerte poteter eller ris. Man kan også velge mellom mange typer tilbehør. Big Horn legger vekt på rask servering, rause porsjoner, uformell atmosfære og et hyggelig miljø på sine restauranter. Big Horn på Aker Brygge har totalt 220 sitteplasserer samt en moderne bar. I sommersesongen (mai-oktober) er også den overbyggede terrassen åpen. Her kan man nyte en velsmakende middag og samtidig ha flott utsikt mot strandpromenaden. Big Horn Steak House har også to andre restauranter i Oslo: Big Horn Steak House Majorstua, Bogstadveien 64 Big Horn Steak House Møllergata, Møllergata 10
Anmeldt 27. januar 2019

Spiste her når det var mest mulig rush. Vi bestilte 3 retter og fikk veldig god oppfølning hele veien. Velig bra at selv om det var mange der, så kom maten ganske fort.
Maten var veldig god og hyggelig betjening.

Eneste negative var et litt lite toalett og at det var dårlig luft der.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, FK000

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Stresset betjening som glemte deler av bestillingen
. Ingen oppfølging av kunder. Maten var helt gre
i, ikke mer.lokalet er koselig.

1  Takk, Kåre Robert L
Anmeldt 23. november 2018

Vært her før , og denne gangen var det faktisk meget bra. Biffene kom som bestilt, et par av de var litt seige, så det blir ikke full score.
Alt av tilbehør smakte godt og var varmt, french friesen kunne kanskje vært hakket med crispie, ellers OK.
Meget vennlige og hyggelige betjening. En kelnersom ikke visste hva godt hun kunne gjøre for oss. Vi runda regningen oppover

Takk, Weather76
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Bestilte biff medium stekt, med bernaisesaus og søtpotet. Fikk maten og biffen var så seig at det knappest gikk an å skjære av en bit. Togg og togg og togg, uten å greie å svelge ned....Rett og slett grusomt...! Sa fra til servitøren som kom og hentet fatet, og sa jeg skulle få ny. Etter en stund kom hun tilbake med et enda verre eksemplar..i tillegg var søtpotet fries’n tydelig varmet på, så den også var seig. Jeg prøvde virkelig å spise litt, men måtte gi opp. Kjøttet gikk ikke an å tygge. Når jeg ba om regningen spurte servitøren om jeg ikke likte kjøttet, og jeg bekreftet med at det var seigt og umulig å tygge. Likevel måtte jeg betale full pris!!! Skygg unna folkens. Her kan du like godt kaste pengene utav vinduet...! Veldig misfornøyd. Ikke rart restauranten nærmest var tom. All ære til de som velger et annet sted.

4  Takk, Mokiiina
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk inn hit i håp om et godt måltid. Det var forsåvidt helt middels, service var dårlig. Ingen opplysning om at springvann kostet penger, å servitøren ryddet av bordet mens vi reiste oss. Servitør ga generellt et dårlig inntrykk. Blir nok aldri å spise der mer.

1  Takk, Kim S

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!