“Dååååååårlig service , du”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Big Horn Aker Brygge serverer biffer i alle størrelser og spennende varianter. Alle hovedretter serveres med valgfrie poteter: Pommes frites, bakt potet, pannestekt potet, franske noisetter, hvitløksgratinerte poteter eller ris. Man kan også velge mellom mange typer tilbehør. Big Horn legger vekt på rask servering, rause porsjoner, uformell atmosfære og et hyggelig miljø på sine restauranter. Big Horn på Aker Brygge har totalt 220 sitteplasserer samt en moderne bar. I sommersesongen (mai-oktober) er også den overbyggede terrassen åpen. Her kan man nyte en velsmakende middag og samtidig ha flott utsikt mot strandpromenaden. Big Horn Steak House har også to andre restauranter i Oslo: Big Horn Steak House Majorstua, Bogstadveien 64 Big Horn Steak House Møllergata, Møllergata 10
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dååååååårlig service , du føler deg ikke velkommen ! Får ikke det du bestiller og må spør etter alt selv , spiser helst hjemme jeg neste gang :(!

3  Takk, TimeafromOslo

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Ba om medium rare, først kom en som var for mye stekt, så en som var rå og kald. Servitør skyldte på lyset. Ba om avslag i pris, fikk kun tilbud om kaffe eller dessert. Dårlig service og dårlig tilberedt mat.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, bj_rnharalds
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Vi rapporterte til kjede om sykdom (oppkast) som følge av besøk i restauranten på Aker Brygge. Med stor sannsynlighet ble smitten overført via maten herfra, da ingen måltider ble inntatt timene før besøk og ingen etter, dette informerte vi om.

Daglig leder sendte henvendelsen til restauranten, og vi mottok et nokså arrogant svar og en totalt ansvarsfraskrivelse. Veldig uhyggelig. Vi reiser aldri tilbake og kommer aldri å anbefale dette stedet til andre.

Ifølge Mattilsynets hjemmesider er det mye som tyder på at smitten har skjedd på restauranten, grunnet sykdomsforløpet. Vi har rapportert dette til Mattilsynet.

Dato for besøk: februar 2020
6  Takk, Katrineeeee
Anmeldt 19. januar 2020

Skulle ut å spise med mannen da han fyste på biff med peppersaus. Tenkte at Big Horn var et godt alternativ for biff med peppersaus, men der tok vi kraftig feil. Jeg bestilte biff med bakt potet og bernaise som er en "fast meny". Hvis du vil ha annen saus må du betale for dette i tillegg, og mannen bestilte da peppersaus ved siden av. Maten kom etter en ganske lang ventetid. Kjøttet var greit mørt og smakte ok, men bare ok. Bernaise smakte også greit. Den bakte poteten hadde trolig ligget en stund i dampmaskin? for den var "vannete" og virket litt gammel?. Men greit nok. Det som virkelig var ille, var peppersausen! Det smakte mel, vann og pepper og den var som en tjukk stivnet grøt. Det virket som det var base for peppersaus de serverte. Servitør ble gjort oppmerksom på at sausen var uspiselig. Hun gikk og sa i fra, og vi ble tilbudt kaffe som kompensasjon. Vi takket nei til kaffe, og tenkte at de da ikke tok betalt for uspiselig tjukk, stivnet peppergrøt, men dengang ei. Jeg gjorde servitør som kom med regningen oppmerksom på at de fikk fjerne peppersaus fra regning (annen servitør enn hun som serverte), men fikk til svar at det hadde ikke han fått beskjed om. Min mann er beskjeden, og ville ikke at jeg skulle ta dette videre og vi gikk derfra og betalte da for uspiselig, tjukk og stivnet melpeppergrøt! Dette er virkelig ille tilberedt mat og svært ikke service. Kommer aldri til å dra dit igjen.

Dato for besøk: januar 2020
3  Takk, ninacelilieb
Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

Etter mange års drift har BigHorn Aker Brygge satset alt på topp kvalitet og virkelig lykkes. Her får du Oslos beste biff for pengene sammen med fornuftige vinpriser. Topp vin til en brøkdel av prisen hos mange av konkurrentene i området.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, JarlF

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!