“Elendigt”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Big Horn Aker Brygge serverer biffer i alle størrelser og spennende varianter. Alle hovedretter serveres med valgfrie poteter: Pommes frites, bakt potet, pannestekt potet, franske noisetter, hvitløksgratinerte poteter eller ris. Man kan også velge mellom mange typer tilbehør. Big Horn legger vekt på rask servering, rause porsjoner, uformell atmosfære og et hyggelig miljø på sine restauranter. Big Horn på Aker Brygge har totalt 220 sitteplasserer samt en moderne bar. I sommersesongen (mai-oktober) er også den overbyggede terrassen åpen. Her kan man nyte en velsmakende middag og samtidig ha flott utsikt mot strandpromenaden. Big Horn Steak House har også to andre restauranter i Oslo: Big Horn Steak House Majorstua, Bogstadveien 64 Big Horn Steak House Møllergata, Møllergata 10
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig upersonlig og trist service niveau.
Maten ble sendt tilbake 2 ganger...
Absolut IKKE pengene værd!

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, sofieh520

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Svært skuffet over matopplevelsen på Big horn i dag. Vi dro på Big horn for å safe oss god mat, men det sto ikke til forventningene. De kan ikke sammenlignes med Big horn i Bergen. Her må der forbedres.

4  Takk, Hollekimmen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Forferdelig dårlig! Dette stedet er det bare å droppe!
Bestilte ytrefilet og kylling til barna.
En ytrefilet måtte returneres pga da den var seig og umulig å spise. Vi så en kunde ved annet bord også sende ut maten. Kokken bommet på steking. Vi fikk feil saus på den nye retten. Lunken mat. Bernaisesausen er helt uten estragon, den er fra 10 liters spann kjøpt på Asko, og varmes trolig i micro. Soppstuingen er smakløs. Vi ba om salt og pepper til bordet 2 ganger, men det kom aldri. Prisene er skyhøye. De tar ekstra betalt for hvert tilbehør. Servicen var uprofesjonell, og hovmesteren var lite hyggelig.
Dette stedet drar vi ALDRI tilbake til! Var her for 8 - 10 år siden og var fornøyde da, men det er nå alt for mange gode restaurantalternativer for at Big Horn skal ødelegge flere måltider for oss!

3  Takk, Kongemoi
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dååååååårlig service , du føler deg ikke velkommen ! Får ikke det du bestiller og må spør etter alt selv , spiser helst hjemme jeg neste gang :(!

3  Takk, TimeafromOslo
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Ba om medium rare, først kom en som var for mye stekt, så en som var rå og kald. Servitør skyldte på lyset. Ba om avslag i pris, fikk kun tilbud om kaffe eller dessert. Dårlig service og dårlig tilberedt mat.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, bj_rnharalds

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!