“Anbefales! Både mat og service! 10/10”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Vurdert som nr. 1 178 av 1 552 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Hos Big Horn Aker Brygge kan du nyte en velsmakende middag med flott utsikt mot bryggepromenaden og Akershus Festning.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Effektive unge jenter. Med et smil og godt humør. Kom kjapt med både spise meny og drikke meny. Utrolig god mat! Entrecôte med hvitllsgrstinerte poteter og gratinert brokkoli. Og bernaise saus! For en god smak! Og mørt og godt kjøtt! Hadde rødvin til. Faustino. Perfekt temperert. Kommer garantert her igjen!!

Takk, 186anitar

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Tørr kylling og usmakelig sopp og tilbehør, helt ok burger og seige spareribs, hvor kjøttet måtte jobbes hardt med for at det skulle løsne fra beinet.

1  Takk, Nina H
Anmeldt 22. juni 2021

Mandag 21/6-2021 ca kl 16:40 var jeg og min samboer på restauranten for å feiere. vi startet med en forrett Kombo. som besto av 2 stk smaksløse reker, 2 stk tørre små kyllingvinger, 2 små tørre hvitløksbrød, 2 løkringer, en liten skål med smaksløs dipp av en ukjent karakter i smaken. dette ble servert med strimlet isbergsalat og vassen tomat som bar preg av gårsdagens rester. denne "salaten" var dynket i en lime/sitrus oljedressing fra olivelle . denne retten koster kr 173, - og står ikke i samsvar med prisen. en meget skuffende start på måltidet.

Hovedretten.
bestilte vi 2 Entrecotè (200 gr) den ene med søtpotetfraise og bakt potet. bearnaise og hvitløksmør, champignonstuing samt att kjøttet er meget slintrete og seigt. tidligere var retten servert med mais og broccoli men denne gangen var prisen høynet og mais og broccoli var tatt bort fra retten og må bestilles utenom. det er vel og greit men meget stusselig lå dette alene på tallerken.
Champignonstuingen var ok smak på. bearnaise manglet sting av kajennepepper og salt. smakte mest egg og smør og var nesten på nippet til å sprekke. Kryddersmøret smakte paprikapulver og dominerte med sin helhet.
Bakte poteten var vassen(Fuktig) og tam. Søtpotet fraise var greit nok ifølge min samboer.
Det hele endte med at jeg la igjen over 1/2 entrecote da kjøttet var seigt og udelikat. Servitøren spurte om jeg ville ha nytt kjøtt men takket nei til dette da matlysten ikke lenger var til stedet etter en dårlig start. (Beklager) men til en slik pris som Bighorn tar for sine produkter skal det være bra/topp ved utsendelse fra kjøkken.
slik jeg har oppfattet restauranten over flere år. har denne tapt seg merkbart. det vises både på kvalitet og holdninger,

Vi hadde tenkt å spise dessert på Bighorn men valgte i stedet å betale regningen på totalt kr. 1068,- inkl 1 cola zero og 2 øl.

vi vandret videre til en annen restaurant og inntok en ny velsmakende hovedrett og dessert.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, mortenj285
Anmeldt 30. september 2020

Vet spesialiteten til Big Horn Steak House er kjøtt, og er ikke egnet til vegetarianere. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt dro dit, var fordi niesen min skulle feire bursdagen sin. Og vi var en svær familie på ca 20 stykker. Tre av oss bestilte vegetarburgeren. Ingen var fornøyd. Vi ble servert to svære brød, med litt grønnsaker gjemt mellom alt det brødet. Utrolig smakløst. Pommes frites var kalde og harde også. Bedre å ikke selge noe vegetarmat, enn å selge noe så elendig. Bare litt konstruktiv kritikk tilbake.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, b3n1t4
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Jeg, en dame på 81 år, inviterte mitt barnebarn på middag ute i går. Barnebarnet tok den største biffen, og jeg en burger. 2 ganger kom servitrisen og spurte om hun kunne ta tallerkenen. Vi spiste sent og biffen var noe seig, så vi klarte visst ikke å spise fort nok. Det var nok av ledige plasser i restauranten. Da regningen kom, syntes jeg den var høy, 1000 Kr. Heldigvis ba jeg om kvitteringen, og den var helt feil. Vi hadde ikke drukket vin eller kaffe med dessert. Fikk tak i servitrisen og sa at hun måtte ha forbyttet oss med et annet bord. Hun innrømmet feilen med en gang, og spurte om hun kunne vipse meg mellomlegget. Etterpå har jeg jo tenkt at det var litt rart at hun brukte sin egen mobil til å vipse meg. Senere så jeg på regningen igjen, og oppdaget at vi måtte betale ekstra for en salat til barnebarnet. Han hadde spurt om han kunne få det i stedet for poteter og fikk OK til svar. Dit går jeg aldri mer.

Dato for besøk: august 2020
5  Takk, M5189KTninat

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!