“Elendig service”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Vurdert som nr. 1 220 av 1 552 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Hos Big Horn Aker Brygge kan du nyte en velsmakende middag med flott utsikt mot bryggepromenaden og Akershus Festning.
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Maten var det ikke noe å si på, selv om den så klart var noe overpriset. Men når det kom til servicen fra servitøren har jeg nærmest aldri vært borti så dårlig service. Jeg hadde satt stor pris på at hun hadde skjenket vann oppi glassene, i stedet for å bare sette karaffelen på bordet. I alle fall forventer jeg det når man må betale 20 kr for dette, og i tillegg ikke får dette opplyst før betaling

1  Takk, vegardi2020

Anmeldt 26. juli 2021

Familie på fem besøkte Big Horn Aker Brygge. To av oss bestilte 200 Gr ytrefilet,hvor den ene bare var halvparten i str enn den andre. (prøvde å løfte på begge, og det var stor forskjell på vekten). Spurte servitøren hvorfor den bare var halvparten så stor. Fikk en innøvd frase til svar, om hvordan det var forskjell på fasongen til filene, men at de ble veid ved oppskjæring. Bare vås, behøvde ikke å være astrofysiker for å se at de på langt nær var like store. Ikke var det stekt mais og tomat som tilbehør heller, og løkringene vi bestilte ved siden av, var stein harde. Blir ikke mere Big Horn på Aker Brygge, dårlige greier.

1  Takk, Feriefrua
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Effektive unge jenter. Med et smil og godt humør. Kom kjapt med både spise meny og drikke meny. Utrolig god mat! Entrecôte med hvitllsgrstinerte poteter og gratinert brokkoli. Og bernaise saus! For en god smak! Og mørt og godt kjøtt! Hadde rødvin til. Faustino. Perfekt temperert. Kommer garantert her igjen!!

Takk, 186anitar
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Tørr kylling og usmakelig sopp og tilbehør, helt ok burger og seige spareribs, hvor kjøttet måtte jobbes hardt med for at det skulle løsne fra beinet.

1  Takk, Nina H
Anmeldt 22. juni 2021

Mandag 21/6-2021 ca kl 16:40 var jeg og min samboer på restauranten for å feiere. vi startet med en forrett Kombo. som besto av 2 stk smaksløse reker, 2 stk tørre små kyllingvinger, 2 små tørre hvitløksbrød, 2 løkringer, en liten skål med smaksløs dipp av en ukjent karakter i smaken. dette ble servert med strimlet isbergsalat og vassen tomat som bar preg av gårsdagens rester. denne "salaten" var dynket i en lime/sitrus oljedressing fra olivelle . denne retten koster kr 173, - og står ikke i samsvar med prisen. en meget skuffende start på måltidet.

Hovedretten.
bestilte vi 2 Entrecotè (200 gr) den ene med søtpotetfraise og bakt potet. bearnaise og hvitløksmør, champignonstuing samt att kjøttet er meget slintrete og seigt. tidligere var retten servert med mais og broccoli men denne gangen var prisen høynet og mais og broccoli var tatt bort fra retten og må bestilles utenom. det er vel og greit men meget stusselig lå dette alene på tallerken.
Champignonstuingen var ok smak på. bearnaise manglet sting av kajennepepper og salt. smakte mest egg og smør og var nesten på nippet til å sprekke. Kryddersmøret smakte paprikapulver og dominerte med sin helhet.
Bakte poteten var vassen(Fuktig) og tam. Søtpotet fraise var greit nok ifølge min samboer.
Det hele endte med at jeg la igjen over 1/2 entrecote da kjøttet var seigt og udelikat. Servitøren spurte om jeg ville ha nytt kjøtt men takket nei til dette da matlysten ikke lenger var til stedet etter en dårlig start. (Beklager) men til en slik pris som Bighorn tar for sine produkter skal det være bra/topp ved utsendelse fra kjøkken.
slik jeg har oppfattet restauranten over flere år. har denne tapt seg merkbart. det vises både på kvalitet og holdninger,

Vi hadde tenkt å spise dessert på Bighorn men valgte i stedet å betale regningen på totalt kr. 1068,- inkl 1 cola zero og 2 øl.

vi vandret videre til en annen restaurant og inntok en ny velsmakende hovedrett og dessert.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, mortenj285

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!