“Ikke verdt prisen”

Big Horn Steak House Aker Brygge
Vurdert som nr. 1 180 av 1 552 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Hos Big Horn Aker Brygge kan du nyte en velsmakende middag med flott utsikt mot bryggepromenaden og Akershus Festning.
Anmeldt 10. august 2021

Skulle spise her for å få smake skikkelig steik og skikkelig kjøtt, men fikk ingen av delene. Først fikk vi svært dårlig service, servitøren hørte så vidt på hva vi sa, gikk aldri bort til oss og mer eller mindre ignorerte oss. I tillegg tok det nesten en hel time før vi fikk maten vår, mange bord som kom etter oss med flere gjester fikk maten før oss.

Når maten etterhvert kom var det absolutt ingenting å skryte av og på ingen måte verdt pengene de krevde for den. Selv hadde jeg en burger som skulle ver «juicy» men var utrolig tørr. Baconet var så vidt stekt og grønnsakene såg overmodne ut. Brødet var knallhardt og gikk i oppløsning når eg prøvde å skjære gjennom, og burgeren i seg selv var overstekt og ikke krydret i det hele. Pommes fritesen var ikke saltet i det hele og kjentes fuktig ut.

Partneren min hadde bestilt entrecôte, og den var utrolig overstekt og smakløs. Den var nesten umulig å skjære gjennom selv med kjøttkniv og tok evigheter å tygge. Kjentes nesten ut som gummi. Hadde bakt potet med og det var bare en bakt potet, de hadde ikke gjort noe med den i det hele tatt, ikke en gang saltet den.

Bordet ved siden av oss var også nødt til å sende maten sin tilbake ettersom den var stekt helt feil, og når de fikk maten tilbake måtte de gå å hente bestikk selv, siden servitøren ikke kom med det og var umulig å få tak i.

Absolutt ikke verdt besøket eller pengene, kunne lagt bedre mat selv for billigere pris. Kunne sikkert fått bedre på en bensinstasjon. Anbefaler ikke å gå på noen måte, hvis du har lyst på steak gå en annen plass, det skal lite til for at det er bedre.

1  Takk, marigX8321CJ

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Maten var det ikke noe å si på, selv om den så klart var noe overpriset. Men når det kom til servicen fra servitøren har jeg nærmest aldri vært borti så dårlig service. Jeg hadde satt stor pris på at hun hadde skjenket vann oppi glassene, i stedet for å bare sette karaffelen på bordet. I alle fall forventer jeg det når man må betale 20 kr for dette, og i tillegg ikke får dette opplyst før betaling

1  Takk, vegardi2020
Anmeldt 26. juli 2021

Familie på fem besøkte Big Horn Aker Brygge. To av oss bestilte 200 Gr ytrefilet,hvor den ene bare var halvparten i str enn den andre. (prøvde å løfte på begge, og det var stor forskjell på vekten). Spurte servitøren hvorfor den bare var halvparten så stor. Fikk en innøvd frase til svar, om hvordan det var forskjell på fasongen til filene, men at de ble veid ved oppskjæring. Bare vås, behøvde ikke å være astrofysiker for å se at de på langt nær var like store. Ikke var det stekt mais og tomat som tilbehør heller, og løkringene vi bestilte ved siden av, var stein harde. Blir ikke mere Big Horn på Aker Brygge, dårlige greier.

1  Takk, Feriefrua
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Effektive unge jenter. Med et smil og godt humør. Kom kjapt med både spise meny og drikke meny. Utrolig god mat! Entrecôte med hvitllsgrstinerte poteter og gratinert brokkoli. Og bernaise saus! For en god smak! Og mørt og godt kjøtt! Hadde rødvin til. Faustino. Perfekt temperert. Kommer garantert her igjen!!

Takk, 186anitar
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Tørr kylling og usmakelig sopp og tilbehør, helt ok burger og seige spareribs, hvor kjøttet måtte jobbes hardt med for at det skulle løsne fra beinet.

1  Takk, Nina H

Reisende som så på Big Horn Steak House Aker Brygge, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Aker Brygge? Del dine erfaringer!