“Flott sted for mat og godt drikke”
Anmeldelse av Egon Byporten

Egon Byporten
Vurdert som nr. 20 av 66 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Meksikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. november 2018

Trivelig sted sentralt i flere etasjer og mange rom. Variert meny og hyggelig personale. Spiste pepperstek av indrefilet med pommes frittes og grønsaker. Får sausen for seg selv så en kan ta på det en ønsker. Dyrt, men smakte meget godt. Siden vi var så mange så fikk vi kaffe på huset. Positivt!

Takk, exxin

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Skulle spise lunsj her før avreise med flytoget. Sentralt beliggende i forhold til reise, og
personalet var veldig service innstilt med tanke på å finne bord til et stort følge.
Både omeletten ,burgerne og pizzaen var bra,men maten kom
ikke samtidig til alle.Litt stive priser i forhold til maten.
Helt grei Egon restaurant.
Man blir mett, men ikke noe sted
for å kose seg

Takk, Lailab450
Anmeldt 18. oktober 2018

Etter en veldig lang ventetid, ca 30 minutter, måtte vi spørre hvor det ble av pizzaen. Da pizzaen endelig kom fikk vi ingen beklagelse fordi vi måtte vente så lenge, og pizzaen var kald. Greit nok at det var mye folk der, men man forventer faktisk å få varm mat uansett!!!! Dessverre har vi opplevd flere ganger i det siste at Egon serverer middelmådig, til tider dårlig, mat til en skyhøy pris. Dette er nok vårt siste besøk på Egon.

Takk, RB844
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Maten kom fortere enn forventet. Den var veldig god og rikelig. Veldig hyggelig og profesjonell betjening. Fine lokaler og flott utsikt fra vindusbordet vi fikk.

Takk, stineph76
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Vi tok oss en god lunsj her før vi skulle vandre rundt i Oslo og handle. Maten var god og en god porsjon. Vi valgte dog en litt feil plass å sitte, i et lite avlukke med en litt fintfølende skyvedør, som var låst da vi kom, men ble åpnet raskt etter. Etter det gikk den opp og igjen hver gang noen beveger seg i nærheten.

Takk, HeiStra91

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!