“God pizza sent på kvelden”
Anmeldelse av Egon Byporten

Egon Byporten
Vurdert som nr. 19 av 66 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Meksikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. januar 2019

God pizza sent på kvelden, med god service skal denne plassen få. Maten smakte godt, og de ansatte hadde tid til oss sent en fredags kveld.

Takk, Bjørn L

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Endelig. Her fikk jeg en biff av 1.klasse. perfekt mørnet, perfekt krydret, PERFEKT stekt, servert perfekt varm.
Jeg har vært mange steder å spist biff og endelig her kom den. Hadde reservert bord. Fikk fin plass. Alt var bare fint, men noe må man sette fingeren på og det var at talerknen min ble fjernet før min kone var ferdig med sin mat. Vi har da det ikke travelt vel?
Tro meg, jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Jørn-Thomas G
Anmeldt 11. januar 2019

Ved reise via Oslo S, kanskje også med overnatting i samme område, er dette stedet midt i blinken. Koselig, intimt miljø. God service. Hyggelig betjening. Velsmakende retter så vel tidlig som sent.

1  Takk, Henning I
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fikk raskt bord for 2, men ble sendt opp og ned for å få bestillt maten vår i baren. Valget ble juletallerken med ekstra "julesaus". Det var det som ble den store skuffelsen. En ting er det å gjøre rødkålen ekstra "julete" ved å ha i godt med såkalt julekrydder, men at sausen smakte av pinnekjøtt!! Absolutt ingen suksess. Mistenker at de blander sky fra både ribbe og pinnekjøtt i den sausen. Ikke var det mulig å få en annen saus heller.

Potetene var for så vidt gode.......

Takk, grok850
Anmeldt 1. desember 2018

Ønsket et godt måltid før kveldens musical på Chateau Neuf. Hadde bestilt bord og fikk dette i god tid før avtalt tid. Litt tungvint å stå i kø for å bestille mat og drikke, men maten ble raskt servert. Drikke kunne med fordel blitt servert sammen med maten. Maten smakte godt selv om den nok kunne vært litt varmere, - lunkne grønnsaker. Litt trang plass ved bordet for fire godt voksne mennesker.Hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Karin og Hans J... S

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!