“Skuffet”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste en nydelig forrett og gledet oss til hovedretten, med det var en nedtur.
Torsk fra Lofoten, den var veldig tørr, hvor lenge den har blitt varmebahandlet, kan man bare gjette. God saus og gode poteter.
Biffsnadder med fløtegratinerte poteter, gode poteter og god saus.
Kjøttet var virkelig ikke mørt og noen av bitene måtte jeg legge tilbake da det ikke gikk ann å tygge dem.
Sa ifra til betjeningen som svarte beklager, også så vi ikke han mer.
Skuffet

Takk, kirstiireneliner

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Liker atmosfæren til Egon så godt. Her føler man seg velkommen. Variert meny med mye god mat. Interiøret er så morsomt, ser noe nytt hver gang. Gleder meg til neste gang.

Takk, Laila e
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Spiste kjempe god biffsnaffer med drikke til . God service og hyggelig miljö. Når det gjelder priser var det vel genomsnitt i Oslo

Takk, jmv920
Anmeldt 21. januar 2019

God pizza sent på kvelden, med god service skal denne plassen få. Maten smakte godt, og de ansatte hadde tid til oss sent en fredags kveld.

Takk, Bjørn L
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Endelig. Her fikk jeg en biff av 1.klasse. perfekt mørnet, perfekt krydret, PERFEKT stekt, servert perfekt varm.
Jeg har vært mange steder å spist biff og endelig her kom den. Hadde reservert bord. Fikk fin plass. Alt var bare fint, men noe må man sette fingeren på og det var at talerknen min ble fjernet før min kone var ferdig med sin mat. Vi har da det ikke travelt vel?
Tro meg, jeg kommer tilbake.

1  Takk, Jørn-Thomas G

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!