“Dårlig mat og narkomaner”
Anmeldelse av Egon Byporten

Egon Byporten
Vurdert som nr. 22 av 66 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Amerikansk, Meksikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig mat og narkomaner som åpenlyst satte sprøyter inne på restauranten med barn tilstede. Aldri igjen.

2  Takk, foysti

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hvordan går det ant å ødlegge en så godt inn arbeidet rett som Eng... Frokost er utenfor min fatte evne. Bønner som er kalde, Bacon seige som soler og manglet prikken over i sylte agurk...

1  Takk, torsteinj552
Anmeldt 3. juli 2020

Spiste lunsj 1.juli. Måtte bestille mat selv ved bardisken. Det fantes ikke noe meny. De fortalte at jeg måtte finne ut hva jeg ville spise og drikke fra deres web site på internett. Mat ok da den kom. Ingen venlighet fra betjening. Blir nok ikke mere besøk fra meg der.

1  Takk, Vidar J
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Visste at det ikke var topp, men likevel helt forferdelig. Servitør var uheldig å miste tallerken. 3 andre på bordet fikk maten. Min kom 30 min etterpå. Ble lovet kompensasjon men kom noen etterpå med tilbud om noe? NEI.
I Oslo er det et utvalg av spisesteder. Velg noe annet.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 6runeg
Anmeldt 19. mai 2020

En liten klage fra meg på en biff så ble for mye steikt. Ble møtt med så utrolig service og forståelse. Ny mat på 123 og smil hele veien. Fikk med gavekort på lunsj også. Maten vi spiste smakte fantastisk. Pluss hele veien.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Sandra Ø

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!