“Skuffet”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til en fin kveld ute med middag og drikke. Ble møtt veldig hyggelig, men så snudde opplevelsen. Personalet var uhøffelig og lite vennelig. Maten var helt grei. Vi endte opp veldig skuffet og drar ikke hit igjen.

1  Takk, Nathaliefeso

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Her var det utrolig susete betjening som overhodet ikke fulgte med på sine gjester,og vi hadde vel minst tre ulike servitører innom. Biffen var seig, klagde, og fikk ny da alle andre var ferdige med å spise. Hamburgerne svømte i dressing. Vi måtte selv etterlyse desserten vi hadde bestilt,lenge etter at vi var ferdige med å spise. De ryddet ikke bort tallerkener før vi etterlyste desserten,og den første servitøren som ikke fikk med seg alt kom ikke tilbake. Den som kom med desserten tok med seg en tallerken,men fortsatt var ikke bordet ferdig ryddet. Her var det altfor mye rot. Her spiser vi ikke igjen.

2  Takk, utpaaturer
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig mat og narkomaner som åpenlyst satte sprøyter inne på restauranten med barn tilstede. Aldri igjen.

2  Takk, foysti
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hvordan går det ant å ødlegge en så godt inn arbeidet rett som Eng... Frokost er utenfor min fatte evne. Bønner som er kalde, Bacon seige som soler og manglet prikken over i sylte agurk...

1  Takk, torsteinj552
Anmeldt 3. juli 2020

Spiste lunsj 1.juli. Måtte bestille mat selv ved bardisken. Det fantes ikke noe meny. De fortalte at jeg måtte finne ut hva jeg ville spise og drikke fra deres web site på internett. Mat ok da den kom. Ingen venlighet fra betjening. Blir nok ikke mere besøk fra meg der.

1  Takk, Vidar J

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!