“Dårlig mat og dyrt”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2021

Maten på Egon er som vanlig tam og kjedlig. Her var pizzaen i buffeten tørr, smakløs og kun ost, suas og bunn. Hadde styrt unna tvert, og heller brukt pengene på mat en annen plass (for her er det DYRT for dårlig mat). Scampismørbrødet var også under middels, og DYRT.

Takk, kajsndis

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte restauranten på kvelden 26 juli. Sto over 30 minutter i kø for å få bord. Personalet var sure og bare overså oss, latet som ingenting mens de tusla frem og tilbale. Snakka med flere i samme situasjon der som også følte det samme. Kom etterhvert bort en som jobbet der og mumla at vi kunne ta et bord rett ved der vi sto og venta. Bordet var skittent og det lå igjen rester etter forrige gjest. Kjempehyggelig og blid servitør kom med drikke og vasket bordet. Han var den eneste der som klarte å smile og snakke med oss. Her må det full skjerpings på gjestebehandling!!
Maten kom etter 35 minutter og var kjempegod!

Takk, Skuffet1
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Egon har alltid vært en favoritt. Plasseringen er utrulig bra, koselig sted og hyggelige servitører. Prøvde ut kylling sandwich, men den var helt smakløs og ekstremt dyr, 220kr syns jeg var alt for mye. Angret på at ikke heller gikk på big bite.

Takk, iselinvic2riaa
Anmeldt 4. juli 2021

Dårlig service, folk virket sure. Jeg bestilte pizzabuffet og da jeg ankom var det to pizzastykker igjen på buffetbordet. Måtte vente over én time før det kom en ny pizza og det ble først laget i det jeg spurte en halv time etter ankomst. Generelt fornøyd med Egon andre steder. Kan ikke anbefale Egon - Harstad.

Takk, OleL173
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Forferdelig service. Helt ok mat til en dyr penge. Anbefales til ingen. Hadde det vært et alternativ å velge mindre enn 1 stjerne hadde jeg valgt det.

Takk, Tiller94

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!