“Egon”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2021

Lang ventetid på mat, dårlig service. Ikke noe å skryte av. Spurte om maten flere ganger men fikk beskjed om å vente

Takk, Slupphaug

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi er 4 stykker på et bord, vi bestillte samtidig, 1 person fikk mat og drikke etter 10 min. I skrivende stund, mangler 3 stykker både mat og drikke, vi prøvde å få tak i flere servitører men fikk beskjed om å vente flere ganger.

Anbefales ikke.

Takk, JoakimGjerde
Anmeldt 2. august 2021

Maten på Egon er som vanlig tam og kjedlig. Her var pizzaen i buffeten tørr, smakløs og kun ost, suas og bunn. Hadde styrt unna tvert, og heller brukt pengene på mat en annen plass (for her er det DYRT for dårlig mat). Scampismørbrødet var også under middels, og DYRT.

Takk, kajsndis
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte restauranten på kvelden 26 juli. Sto over 30 minutter i kø for å få bord. Personalet var sure og bare overså oss, latet som ingenting mens de tusla frem og tilbale. Snakka med flere i samme situasjon der som også følte det samme. Kom etterhvert bort en som jobbet der og mumla at vi kunne ta et bord rett ved der vi sto og venta. Bordet var skittent og det lå igjen rester etter forrige gjest. Kjempehyggelig og blid servitør kom med drikke og vasket bordet. Han var den eneste der som klarte å smile og snakke med oss. Her må det full skjerpings på gjestebehandling!!
Maten kom etter 35 minutter og var kjempegod!

Takk, Skuffet1
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Egon har alltid vært en favoritt. Plasseringen er utrulig bra, koselig sted og hyggelige servitører. Prøvde ut kylling sandwich, men den var helt smakløs og ekstremt dyr, 220kr syns jeg var alt for mye. Angret på at ikke heller gikk på big bite.

Takk, iselinvic2riaa

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!