“Skuffende”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Dette ble en skuffende opplevelse. Først fant de ikke bordreservasjonen og vi ble stående å vente, store pg små.
Drikkevare kom relativt raskt. Maten kom etter en stund. Men, skuffende.
En wokrett kom med gammel ,tørr og stiv ris. Denne ble returnert. Ny ble servert med nykokt varm ris.
Tre av ungdommene bestilte burger med pommes. Burgerene var ok men pommes var nesten kalde og slappe.
Min "black&white" var ok. Kjøttet var perfekt stekt, men smakte overhode ingenting. Samme med sausene. Pommes var kald og slapp, grønnsakene var kalde og harde.
Kelneren vi hadde, var kjempehyggelig.
Han gjorde alt for at vi skulle ha det bra. Etter maten kom han med is med lysfakkel og sang for bursdagsbarnet.
Fulgte opp med gratis kaffe.
Så et pluss til kelneren , men et minus til kjøkkenet

Takk, 667evenl

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Har du allergi finn deg en annen restaurant!
Her er du veldig avhengig av hvem som står bak kassen. Har vært her å fått kjempe bra service, andre ganger helt elendig. Idag helt elendig ! ! Som regel kommer servitør med forslag til mat jeg kan spise. Fikk beskjed om at det ble vanskelig at JEG spiste her når jeg ikke kunne ha spor av løk.
Resten av familien koset seg med en bedre middag, mens jeg spiste pizza fra buffé. Og den hadde stått lenge, burde ikke vært servert, burde vært utbytt med NY pizza. Klaget på pizza, servitøren

Takk, Mgl12345678
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Styr unna dette stedet!!

Vi var her for å spise etter at vi tidligere har hatt greie opplevelser på andre Egon restauranter. Bestilte biffsnadder og kylling i sur-søt saus. Biffsnadderet var svært salt og kjøttet var seigt. Nokså uspiselig. Kyllingen i sur-søt saus smakte barbequesaus - hadde de surret med ingrediensene på kjøkkenet var vår første tanke ? Men det var en kvalm sur sør saus på grønnsakene. Mitt råd: spark kokken!

1  Takk, 702kristink
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Deres retter på selve meny er ikke 10% i nærheten av det dere serverer. Den treigeste kro i verden og fabrikat mat med kjempe høy pris.

Takk, hario355
Anmeldt 6. august 2021

Lang ventetid på mat, dårlig service. Ikke noe å skryte av. Spurte om maten flere ganger men fikk beskjed om å vente

Takk, Slupphaug

Reisende som så på Egon Byporten, så også på

Har du vært i Egon Byporten? Del dine erfaringer!