“Dårlig behandling”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. november 2018

Vi bestilte bord 10 dager før vi skulle ut å spise. Når vi kom var ikke bordet klart, det er OK. Så fikk vi bord, satte oss og var fornøyde. Så kom servitøren og sa at vi måtte få et annet bord, vi fulgte etter han. Fikk et bord som var plassert ut i midtgangen. Når noen skulle forbi, servitører og andre gjester, måtte vi bøye oss fremover for at vi ikke skulle få noe i hode. Helt tydelig at de hadde tatt inn alt for mange gjester den dagen. Vi kommer ikke til å besøke denne restauranten mer.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Navigator65957621398

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi var 7 fornøyde kunder etter å ha spist her. Hadde reservert bord. Hyggelig tatt i mot, og fikk et hyggelig bord nesten innerst i lokalet. Spiste en nydelig Carpaccio til forrett. Hovedrettene var 2 entrecôte, spare ribs, Hamburger, lammecarré, pepperbiff og en som hadde indrefilèt i skiver. Alle var meget fornøyde med sin rett. Servicen var helt fin, uten å utmerke seg. I forhold til prisene vil jeg derfor gi karakteren «ypperlig». Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Sandbakk
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Maten smakte bra, men noen fikk kald mat. Ekstrem lang ventetid på maten - måtte spørre etter den. Service og pris står ikke i stil. Burde vært servert brød og smør når man må vente på mat - da dette vil bedre opplevelsen

Takk, NarvN
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Maten og service stod ikke i stil til prisen. Det var elendig service, og mat/dessert var helt ok, midt på treet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, maleneul
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Stedet har god biff, god mat og hyggelig atmosfære.
Bestilte pepperbiff som var veldig bra.
Men veldig treg betjening til tross for at det ikke var mange bord.

Dato for besøk: august 2018
Takk, torgeir1983

Reisende som så på Hereford Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford Steakhouse? Del dine erfaringer!