“Par middag”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat. Vi bestilte entrecote med fløtegratinerte poteter. Kjøttet var ikke veldig mørt, men hadde god smak. Desserten ble panna cotta og den var god.
Alt i alt en god opplevelse.

Takk, 239maritah

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Helt ok sted, maten er veldig bra. Men servicen kunne kanskje vært litt bedre. Det er etter min smak ett sted som er jamt over midt på tre. Kommer nok tilbake.

1  Takk, mariusl351
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Ekstremt bra! Jeg ringte 5 timer før vi trengte bord, da dette ble brått bestemt julebord Hovmesteren var meget hyggelig og ønsket oss velkommen. Da vi kom venta vi knapt 5 min før bordet var klart, og hovmesteren viste oss plass. Maten var virkelig upåklagelig, alt vi bestilte var utmerket Det var fullt hus, men likevel kom maten etter 15 min Noe av den beste restaurant-opplevelsen på lenge Kommer tilbake

1  Takk, 706cathrinet
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Utrolig lite profesjonell hovmester, ok kelnere. Maten var helt grei, frem til en av selskapet fikk tannpirker i sausen. Ga beskjed til hovmester, han visste ikke hvordan han skulle behandle en kundeklage. Det ble klønete og ubehagelig. Virket som om han trodde vi hadde gjort det for å få noe gratis. Voksne folk mellom 30-40 finner ikke på sånt for å få noe gratis. Endte opp med ingen kompensasjon (spurte ikke om å få det, men hovmester nevnte gratis dessert), men ble ikke trukket fra på regninga. Styr unna! -så sant du ikke liker fremmedlegeme i mat.

2  Takk, M5652IKcharlotte1
Anmeldt 18. november 2018

Vi bestilte bord 10 dager før vi skulle ut å spise. Når vi kom var ikke bordet klart, det er OK. Så fikk vi bord, satte oss og var fornøyde. Så kom servitøren og sa at vi måtte få et annet bord, vi fulgte etter han. Fikk et bord som var plassert ut i midtgangen. Når noen skulle forbi, servitører og andre gjester, måtte vi bøye oss fremover for at vi ikke skulle få noe i hode. Helt tydelig at de hadde tatt inn alt for mange gjester den dagen. Vi kommer ikke til å besøke denne restauranten mer.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Navigator65957621398

Reisende som så på Hereford Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford Steakhouse? Del dine erfaringer!