“Indrefilet på sitt beste!!”
Anmeldelse av Hereford Steakhouse

Hereford Steakhouse
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. september 2021

Førstegangsbesøk. Meget positivt overrasket. Vi var to par som skulle ut og kose oss med et godt måltid mat en lørdagskveld. To av oss valgte pepperbiff av indrefilet og to valgte normal indrefilet. Vi to som valgte pepperbiff av indrefilet var enige om at vi ikke har spist bedre indrefilet på år og dag. Kan anbefales på det varmeste. Damene var også helt enige om kvaliteten på måltidet. Vi valgte en flaske Fontafredda Barbera. Et godt valg til måltidet. Dette er ikke siste gang vi besøker Hereford Steakhouse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Truls Halvor I

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men påklagelig service. Ansatte kom ikke å ryddet etter vi hadde spist ferdig, og de spurte heller ikke om det var noe mer vi ville ha etter å ha spist opp desserten, tilslutt måtte vi selv ta initiativ til å be om regningen etter alt for lang ventetid. Vi bestilte en pepperbiff med peppersaus, og 2 indrefilet med béarnaise. Peppersausen var klumpete og tykk, bar noe preg av å ha vært fryst. Indrefileten var perfekt.

Takk, 348amaliee
Anmeldt 26. juni 2021

Vi bestilte peppebiff med peppersaus. Det var så mye pepper på biffen at det overdøvet all smak og smakte bare pepper. Sausen var klumpete og ikke så delikat. Kan tyde på at den har vært fryst. Med prisnivået her, burde man forvente bedre.

1  Takk, Y8770ETkristinb
Anmeldt 29. juli 2020

Vi er storfornøyde nok en gang etter mat+vin på Hereford!
Utsøkt mør biff, perfekt stekt medium/rå, crispy friske grønnsaker og en perfekt vin valgt ut av kelneren!
Hereford leverer virkelig et utsøkt biff-måltid til god pris, -etter vår mening, bedre enn hva andre «større og mer anerkjente» biffrestauranter kan skilte med.
Anbefales virkelig på det varmeste!

2  Takk, Pantermartin
kennyray2, Markedsføring på Hereford Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Takk for flott tilbakemelding og velkommen tilbake!

Anmeldt 26. mars 2020

Valgte denne restauranten siden den lå rett ved teateret vi skulle se en forestilling på, og at noen vi kjenner har vært her tidligere og kunne anbefale stedet. Steakhouse er aldri feil, men dessverre var ikke dette et spesielt imponerende et. Fargene i restauranten er mørke og tunge, og kombinert med at interiøret ser slitt og gammelt ut så gir det ikke spesielt godt inntrykk. Men, man kan jo få god mat likevel tenkte vi. Bestilte Tomahawk, men det hadde de dessverre ikke. Bestilte så spareribs, men disse var tørre og ikke så veldig gode. Tilbehøret var ok, men ikke mer enn det. Ikke verdt pengene.

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, Janne B

Reisende som så på Hereford Steakhouse, så også på

Har du vært i Hereford Steakhouse? Del dine erfaringer!