“Kald pizza på feil dør”
Anmeldelse av Laficco

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Laficco
Anmeldt 18. juli 2021

Jeg bestilte en Marinara-pizza, som de selv skulle kjøre ut. Det sto 35 min i tilberedningstid i appen, det hopppet til en time da jeg bestilte, og etter en time måtte jeg bruke et kvarter for å forklare veien til budet, mens pizzaen lå og ble iskald i esken som da ikke var isolert. Jeg kunne voiet opp og ned på tiden det tok meg i telefonen, og fikk kald, soggy pizza uten blåskjell. Aldri mer.

Takk, tormodf156

Anmeldt 23. november 2020 via mobile enheter

Deilig pizza, hyggelig betjening.

Da jeg kom dit var det kø utenfor så jeg gikk på nettet og bestilte.

Pizzaen var nesten ferdig til angitt tid og ble hentet rett ut av ovnen til meg.

Skjønner godt at man står i kø for å få kjøpt pizza her.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, X5292WG
Anmeldt 8. juli 2019

Hvis vi skal bestille pizza så gjør vi det herfra, gjerne annenhver uke. Det er ikke noe stress å legge til eller trekke fra ingredienser. Alltid hyggelig betjening og supre priser.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anonychocolatemousse
Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Jeg og en kompis bestilte en pizza hvor halve var Laficco spesial og halve var Pizza bianco. Det ble en av de beste pizzaene jeg har smakt noensinne. Takk.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, TorDivel81
Anmeldt 19. april 2017

God italiensk pizza i godt utvalg. Rask betjening. Enkelt takeawaylokale og litt trangt å stå å vente. Ring og bestill på forhånd. Ok priser.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 251svens

Reisende som så på Laficco, så også på

Har du vært i Laficco? Del dine erfaringer!