“Sørengas beste!”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, koselig atmosfære og upåklagelig service! Spesielt de tyrkiske rettene er helt fantastiske (meze, grilltallerken, kyllingspyd, etc) og serveres med hjemmelaget brød som i Tyrkia. Betjeningen er alltid like vennlige. Anbefales på det varmeste!

Takk, Vibeke F

Anmeldt 4. november 2018

Topp mat. Sterk anbefales!
Nydelig mat fra Tyrkia, fin beliggenhet og fint utsikt. Jeg kommer å være der oftere. :)

Takk, Voyager509924
Anmeldt 24. oktober 2018

Utrolig hyggelig betjening som tar vare på kunder. Har både spist og tatt med mat fra Seaport utallige ganger, og er like fornøyd hver gang.
Lager utrolig godt hjemmelaget brød, noe som gjenspeiler seg i min favoritt - pepperonipizzaen.
Har forsøkt de fleste retter på menyen, inkludert meze og køfte som er veldig imponerende.

Takk, Leonard T
Seaport O, Daglig leder på Seaport Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei Leonard! For en utrolig hyggelig tilbakemelding, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive den! Vi er veldig glad du var fornøyd med mat og service. Gleder oss til å se deg tilbake på seaport.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat med preg av Tyrkia/middelhavet. Veldig hyggelig betjening og utmerket service. Flott utsikt til Oslo.

1  Takk, kjellrunej
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Topp mat og service. Hyggelige servitører fin beliggenhet ved vannet, fantastisk grillmat

1  Takk, 98farukg

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!