“Kommer absolutt igjen!”

Seaport Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på ca 20 stk som tok turen innom etter en tur ut på byen. Det er jeg veldig glad for at vi gjorde! Menyen er fylt med et bredt utvalg av utrolig god mat og drikke. Prisene er noe av det rimeligste du finner i Oslo. Utsikten er fantastisk og servicen på topp. Her får du mye for penga, uten tvil!

Takk, selman1990

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Maten var fantastisk og kjempe god servise. Alt var mere enn forventer. Anbefaler på det sterkeste:-)

Takk, MiMiZand
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Jeg må bare si at maten er noe av det beste jeg har smakt i oslo, og servicen er helt fantastisk. Anbefaler på det sterkeste.

Takk, DelaMio
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Pizzaen er bl de beste i byen. Pastaen og og andre middelhavsretter - veldig godt. Topp service og hyggelig lokale. Utsikten til sjøen er fantastisk. Vi kommer tilbake igjen og igjen og igjen

Takk, Krosshavn
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Rett ved sjøen fantastisk utsikt.nydelig mat, varm atmosfære og servitører er veldig flink. Fantastisk restaurant.anbefales på det varmeste.

Takk, 282eduardof

Reisende som så på Seaport Restaurant, så også på

Har du vært i Seaport Restaurant? Del dine erfaringer!